Tiril77 Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Hvilken pute anbefales det å bruke til små babyer? Fra nyfødt. Til datteren min som nå er snart 4 år kjøpte vi flere. Husker at de kostet rundt 100 kr. Synes jamnt over at de ble små og "borte" under hodet. Til sist ble vi anbefalt såkalt "sykehuspute" ser av den datteren brukte at den er av typen TEDDY og heter babypute Høy. Kostet 200-250 kr. Er det denne som anbefales eller blir den for stor? Hvor får en evt kjøpt den puta som anbefales? Er betenkt på å la barn arve puter, også etter søsken, særlig ettersom datteren vår gulpet en del og puta helt sikkert ikke gikk fri fra dette..... :-)
mamma-hjertet-83 Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Bruker ikke tupe til barnet vårt, hun er 9 mnd.
Erisa* Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Trodde ikke man skulle bruke pute til nyfødte, jeg.... Vi har en dunpute, ganske flat, som vi bruker nå. Althea er 8 mnd. Men jeg vet ikke om det egentlig er "lov" å bruke pute enda... De første mnd brukte vi bare å legge putetrekket eller en flanellsbleie under hodet hennes når hun sov, slik at hvis hun gulpet var det lett å skifte.
Gjest Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Vi beskjed om å bruke pute fra lillegutt ble født. Helt flat en som gikk ned hoftene. Den bruker han fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå