Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 har litt kontakt da sønnen er like gammel som meg, vi har vokst opp sammen.. Hva i alledager skal en kjøpe da?
Gjest Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Gavekort på blomster, restaurant, kino, teater, glassmagasinet ...
Gjest Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Hadde det vært meg, hadde jeg i beste fall sendt et hyggelig kort... men det er svært få mennesker jeg kjøper gaver til i det hele tatt, så jeg er kanskje ikke den rette å uttale meg Kjøper aldri til venners foreldre, eller til andre perifere bekjentskaper.. Men erfaringsmessig er det muligens greit å holde seg til ting som kan brukes eller spises.. de fleste har det de trenger i dag. God kaffe, te, sjokolade, en hjemmebakt kake vil jeg si er en hyggelig gest.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 27. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2008 Takk for tips, dere! Har vokst opp "vegg i vegg" med hele familien der da. De bygde huset samtidig som mine foreldre bygde huset vi nå bor i, tidlig på 80tallet. Så kjenner dem jo forsåvidt ganske godt. De har tilbudt seg å passe ungene hvis vi har lyst å dra på kino osv. Han var klasseforstanderen min hele ungdomskolen, og de har nå barnebarn på mine ungers alder. Han er veldig ungdommelig, ser ikke gammal ut, kler seg ette motene, kjører motorsykkel, spiller golf osv... Ikke lett det der....
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 27. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2008 Tenkte også på noe spiselig elller liknende.De har jo "alt" selv. I tillegg tenkte vi jo ikke å legge så altfor mye i det heller da (kanskje et par hundre kroner), siden de liksom ikke er nære venner eller omgangsvenner....
Gjest Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Onkelen min fylte 60 forrige uke, av meg fikk han et "gratulerer med overstått" da jeg traff ham tilfeldig en uke senere - så der har du meg da :-P Men, nei det er ikke lett å finne på noe - hva med et gavekort på clas ohlson eller biltema, hehe, de fleste menn digger den type butikker og bruker enhver unnskyldning for å gå innom der
Gjest Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Blomsteroppsats blir de fleste glad for:)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 27. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2008 *hehe* naboen fylte på torsdag han, men de feirer i dag da, og det visste jeg. Men har ikke hatt mulighet å komme meg til til byen før i dag da... Biltema og Clas Ohlson var et godt tips, men det har vi dessverre ikke her i byen... :0(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå