Gå til innhold

Noen som har en frisør å anbefale i Oslo? helst til en OK pris...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm litt usikker egentlig, selv klipper jeg meg og striper håret der...men hun er vennina mi så får det billigere. Men anbefaler deg henne fordi hun er dyktig, ikke fordi hun er min venn. Tror hun ligger på en normal pris ifht til alle andre frisører. Ta en telefon til henne og hør, hun er ganske hyggelig.

Annonse

Hair Lounge er kjempe dyrt, for striping og alt er du plutselig oppe i et par tusen kr.

Perry i pilestredet er bra, der koster det 505 kr for klipp, vask og føn. Vet ikke helt hva det koster med striper og sånt. Ellers er auster i nydalen veldig bra, men husker ikke helt prisene der.

jeg merker at jeg er litt glad for at søster er firsør ellers hadde jeg aldri blitt klipt. for så mye hadde jeg aldri betalt.kunne kanskje strekket meg til 300 kr...hehe.. kanskje.

Vet at de ikke er de billigste, men de er veldig flinke. Har prøvd mange på rundt 4-500,- og har så å si aldri vært fornøyd. Da betaler jeg heller en 200lapp ekstra når jeg har endelig funnet noen som virkelig skjønner seg på meg og håret mitt :-)

Annonse

jeg syns ikke 500 kr er så dyrt for klipp, vask og føn jeg da. Ihvertfall ikke når det er klipping igjennom disse kjedene. Man kan sikkert få det billigere hvis man går utenom kjedene. Jeg har brent med på det to ganger så derfor tør jeg ikke det mere, men kjenner man noen som klipper andre steder er det sikkert ikke så dumt det da

Ja helt ening på å bet litt ekstra hvis man virkelig har funnet drømmefrisøren:) Jeg hadde det jeg også for en tid tilbake, men hun har sluttet buhu:(

Nå skal jeg prøve perry og se, var der når jeg giftet meg og var veldig fornøyd, så får la de få en sjanse:)

Jeg bor på hasle torg så hvis ikke perry er noe særlig, skal jeg prøve der;)

Jeg bor på Valle, derfor testet jeg Hair Lounge når torget åpnet i fjor. De på Helsfyr er nok flinkest til menn over 40 ;-)

Jeg går til Ann Kristin, men Heidi skal være like flink har jeg hørt(hun er jo og sjefen...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...