Gå til innhold

Synes babyen min smiler så lite...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille prinsesse nærmer seg 4 måneder, og første smil kom etter noen uker, men synes ikke hun smiler så veldig mye... Kan liksom telle de få gangene hun smiler i løpet av en dag, og da er det gjerne korte økter.

Vet man ikke skal sammenligne, men synes andre babyer smiler så mye mer. Både pappaen og jeg er "glade" mennesker, og smiler masse til henne, så hun burde jo være vant til å se smil rundt seg.

Noen som kan berolige meg og si at dette bedrer seg med alderen? Eller andre som har hatt barn som smiler lite, men som likevel ble "solstråler"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MIn niese var sånn... eller vet ikke helt hvordan hun var med bare foreldrene til stede, men hun var alltid veldig alvorlig. Dvs nå er hun 2,5 år og mye mer blid, men når hun var baby, var hun stort sett alvorlig, bare satt å studerte oss. Selv har jeg en baby som smiler dagen lang, men det er nok ikke noe å bekymre seg over. Sikkert mye å "tenke" på bare:-) Blir nok en gladjente skal du se!

Skrevet

Jeg vet en baby på ca 8-9 mnd som stortsett ikke smiler i det hele tatt.. Smiler hun er det så og si kun med øynene, bare så vidt munnen le'er på seg..

Jeg selv har en solstråle på 7 mnd som smiler hele dagen, MEN hun har ennå ikke ledd den hjertelige latteren barna til mine venninner ler..

Venter på den jeg.. Gleder med til å høre hvordan latter hun har... :)

Det kommer nok skal du se.. Ikke "stress" med det :)

Skrevet

Venninnen min hadde en veldig alvorlig babygutt, men det endret seg gradvis, og litt over året var han i alle fall en liten gladgutt.

Nå er han 4 år og ler og smiler masse :-).

Trenger ikke bety noe. Om om det betyr noe, kan det vel være at hun er et intelligent lite vesen som sitter der og betrakter omverdenen litt, dvs god til å observere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...