Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Hei. Jeg er i følge barnimagen i min 7. uke. Jeg sliter litt med kviser, i ansiktet og noen på halsen. Er det noen som har noen gode råd? Man kan vel ikke bruke hva som helst av midler når en er gravid...
Fru_HK Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 For meg hjelper det iallefall å drikke mye vann (har kuttet ut brus) og holde meg unna sjokolade og chips (enkelt, har mistet lyssten på det)! Kanskje noen minutter i solarium i uka? Kviser var den første indikasjonen jeg hadde på at jeg kanskje var gravid, har _aldri_ kviser (utenom den månedlige mensenkvisa)!
Gjest Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Sist jeg var gravid var jeg på en salong som heter "Den 7 himmel" i Bodø. Der hadde de noen produkter som virket rimlig bra. En såpe som i merke Dermatoliga eller noe sånt, åsså et middel som jeg hadde på enkeltkviser i merke MD formulations.. Disse var ganske dyre men det virket ganske bra på meg. Selv har det poppet opp en del uønskede kviser i ansiktet nå, og jeg har ikke tilgang på den salongen fra der jeg bor, så tar gjerne imot råd fra andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå