Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Har en dunpose...men har veldig lyst å kjøpe en voksipose til min snart 1-åring.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Jeg tror dunposen holder i massevis, men det går jo an å ha en dyne el ullpledd over på det kaldeste. Selv har vi voksi posen som storebror fikk til sin første jul (var da 4 mnd) den er 4 år gammel og like fin og varm i dag som da. Jeg kommer aldri til å bytte ut voksiposen for jeg er så fornøyd med den. Men har en annen "hjemmesydd" pose til å ha i bhg til mini på 17 mnd. Du kan vel kanskje ønske deg en voksi til jul??
Snupi27 Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 vi er veldig fornøyd med voksiposen, men dunpose funker jo det og =) syns du det blir litt kaldt kan du f.eks putte ullpledd inni dunposen og pakke h*n inn i den før du bretter over dunposen =)
Sistah*G07*J09* Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Vi har nesten nettopp kjøpt voksi urban til vår lille på 1år. Å er SUPER fornøyd!!!! underdelen er av ull og overdelen er av dun mini holder seg god og varm. Han lå ute i bare body og strømpebukse for noen uker siden (ikke av ull), var vel ca. 7grader ute, og han var god og varm da han våknet etter 2timer tror til vinteren at jeg kommer til å kle han i bare ull når han skal sove. altså ullundertøy, kofte og ullbukse og seff. lue, lester og votter. Har ett tynt baby ullteppe som jeg kanskje kommer til å bruke på de ekstra kalde dagene, bare for å evt. ha over han imellom han og dundelen liksom. Tror dunposer er bra nok så lenge man kler på barna rett inni
Gjest Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Vi har dunpose og kunne i hverfall ikke hatt noe som var varmere, da hadde mini rent bort. Han kan fint ligge i vanlig tøy og lue i Odenwälder-posen sin, og ha det godt og varmt selv om det er både 8 og 9 minus ute ... kler vi yttertøy på i den posen så blir han svett og glovarm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå