Gå til innhold

Hva er varmest på det kaldeste...dunpose eller voksipose??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en dunpose...men har veldig lyst å kjøpe en voksipose til min snart 1-åring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dunposen holder i massevis, men det går jo an å ha en dyne el ullpledd over på det kaldeste.

Selv har vi voksi posen som storebror fikk til sin første jul (var da 4 mnd) den er 4 år gammel og like fin og varm i dag som da.

Jeg kommer aldri til å bytte ut voksiposen for jeg er så fornøyd med den. Men har en annen "hjemmesydd" pose til å ha i bhg til mini på 17 mnd.

Du kan vel kanskje ønske deg en voksi til jul??

Skrevet

vi er veldig fornøyd med voksiposen, men dunpose funker jo det og =)

syns du det blir litt kaldt kan du f.eks putte ullpledd inni dunposen og pakke h*n inn i den før du bretter over dunposen =)

Skrevet

Vi har nesten nettopp kjøpt voksi urban til vår lille på 1år. Å er SUPER fornøyd!!!! underdelen er av ull og overdelen er av dun :) mini holder seg god og varm. Han lå ute i bare body og strømpebukse for noen uker siden (ikke av ull), var vel ca. 7grader ute, og han var god og varm da han våknet etter 2timer :D

tror til vinteren at jeg kommer til å kle han i bare ull når han skal sove. altså ullundertøy, kofte og ullbukse :) og seff. lue, lester og votter. Har ett tynt baby ullteppe som jeg kanskje kommer til å bruke på de ekstra kalde dagene, bare for å evt. ha over han imellom han og dundelen liksom.

Tror dunposer er bra nok :) så lenge man kler på barna rett inni :D

Skrevet

Vi har dunpose og kunne i hverfall ikke hatt noe som var varmere, da hadde mini rent bort.

Han kan fint ligge i vanlig tøy og lue i Odenwälder-posen sin, og ha det godt og varmt selv om det er både 8 og 9 minus ute ... kler vi yttertøy på i den posen så blir han svett og glovarm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...