Gå til innhold

hmm, lurer bare..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg svare? Mia er bare 7 mnd da.. :)

Du tenker på hvor langt de er kommet i utviklingen/motorisk?

Mia har lært seg å sitte opp selv. Hun kryper litt, ikke så fort ennå og når hun er nesten fremme med målet sitt, så blir hun så ivrig at hun ramler ned på magen igjen for å åle seg lynkjappt den siste halve meteren :)

Skrevet

haha, gleder meg bare litt til min lille kan sitte, han tååler ikke å ligge , verken på gølvet eller i vogna;b

Han er 5mnd nå da, så til jul er det vell full fart :)

Skrevet

Hehe, ja det må du regne med! Vi kommer nok alle til å ha nok å henge fingrene i! :P

Tør vedde på at pakkene under treet og selve treet med alle lysene og kulene på må være et eldorado for småttisene våre :)

Skrevet

haha, jaa skal bli noe styr . :P

pappire er sikkert mer spennende en gavene vil jeg tro ;p

Å jeg ser han er turbo allerede, nesten stress å bytte bleie til og me :P

Skrevet

Oi, leste på profilen din at du bare er 18 år.. Født i 1990, samme som min lillebror.. Fikk litt sånn sug i magen med tanke på at han er blitt så stor.. Hmm :)

Jeg er selv 23, og det går vel ikke under "ung mor", gjør det vel? (var bare 22 da Mia kom da) :)

Uansett... Hvordan går det? Trives du i mammarollen? :)

Skrevet

Elsker at folk spørr , jo jeg stooooor trives !

Bare å stå opp vær morgen me ett smil fra gulle er det beste !

Det går mye bedre en forventa, trodde dette skulle bli krøll me utdanninga osv, men det gjør det ikke , går ikke glipp av noe .

Tar ting bare litt senere :P

Skrevet

Så bra!! :)

Skal ta kveld nå jeg, men ville bare ønske deg masse lykke til videre før jeg logger av.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...