Gå til innhold

Knirkete barnevogn, kan den smøres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen spray eller noe for barnevogn? Knirker så jeg blir gal!

:)

Fortsetter under...

Skrevet

Jepp! Kjøpte på Barnashus. Tror det var en slags silikon spray.

Skrevet

jeg var innom babycomfort og "klaget" på det samme. de prøvde å smøre hjula, altså tok de av og hadde på ny grease, det var noe vi burde gjøre jevnlig, ta av og gjøre rent, smøre. Men det hjalp ikke. da brukte hun crc 556 (verktøykasse på boks kaller de det) og sprayet rundt plasten i "fjøringsområdet". der vogna på en måte gir etter når den gynger, var det et svart plastledd med noen skruer. hun spraya på skruene, gynga litt og da var det bra. crc får du på ale bensinstasjoner, clas ohlson, biltema osv.

Skrevet

Vogna mi begynte å knirke noe veldig da vi var i Afrika. Som dere skjønner måtte jeg bruke fantasien og smørte den med babyolje. Fungerte utrolig bra. Det er 1 1/2 år siden og den knirker ikke. Babyolje er jo mild også.

Skrevet

Silikon spray brukes for å smøre vogner,men istede for å bruke masse penger for å kjøpe den på barnas hus ol så kjøp akkurat den samme på biltema,bare mye billigere å større flasker... Sparer enn del penger.

Skrevet

jeg var innom med samme problemet. de smurte vaselin, tok av hjulene og smurte på. funker helt supert:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...