rikedaspike Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Noen her som bruker den? Jenta mi tåler sannsynligvis ikke melkeprotein/ kumelk enda og fikk derfor Neocate fra barnelegen.... men synes hun har fortsatt en god del plager med magen og veldig rar avføring i det siste ( farge + konsistens ) ...
Zikosu og William Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 har akkurat begynt med det,men det virker ikke som om han har noe problem annet enn med smaken....før vi fikk konkludert med at det var melkeallergi hadde william hard mage en god stund,jeg ga han da 5ml laktulose i 4 dager og du skal tro det løsnet....så du kan jo alltids prøve med det... du nevner forresten ikke noe om hvordan avføringen er....hard eller bløt,lys eller mørk,ofte eller sjelden????
rikedaspike Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Her kommer detailer ;-) : Hun har omtrent hver dag avføring. Siden Neocate er den grønn-mørkenbrun - noen ganger nesten sort og forholdvis bløt. Luker forferdelig ja - tenker på Neocate jeg...! Jeg ammer i tillegg men har ikke nok. Før Neocate bruke jeg Prosobee erstattning, basert på soja - men den skal ikke brukes sa legen - kan få sojaallergi.
Zikosu og William Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 så lenge hun har avføring hver dag og ikke sliter med å få det ut er det nok ikke noe problem....har merker her også at avføringen har blitt noe mørkere,men så lenge det kommer noe hver dag og william ikke har vondt så er jeg fornøyd....ja,både neocate og nutramigen lukter ganske ille,i starten nektet william å spise det,så jeg hadde i litt vaniljesukker og det gjorde susen,nå spiser han det uten....gir forresten også sinlac grøten fra nestle,den liker han kjempegodt og den lukter som puffa ris... gir av og til vanlig soyamelk til grøten som tørstedrikk da,men må vel slutte med det og gi rismelk istedet.... høres ihvertfall ikke ut som om det er noe galt med snuppa di,så lenge det er hver dag uten plager så er vel alt i orden....men om du fortsatt er bekymret kan du jo bare snakke med lege eller hs....
rikedaspike Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 Takk takk Zikosu - det skal jeg gjøre-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå