Gå til innhold

Dere som har prøvd "the no-cry sleep solution" ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan virker det ?

Er det en bok man burde kjøpe ?

Sliter skikkelig med nattesøvn her og er helt rådvill..

Er ikke noe problem for meg å få lagt henne, men det hele starter 4 -5 timer etter hun har lagt seg, og da er helvete løs, pappan kan hvertfall ikke hjelpe til for hun klikker helt og skriker helt hysterisk til jeg kommer inn.. Så hun ender i sengen min hver natt fordi jeg ikke har krefter igjen..

Kan denne boken hjelpe meg kanskje ? Vil ikke prøve noe ferber..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke lest boken, men kjenner meg litt igjen..

er sånn her og, det med pappan altså, vil ikke vite av han engang, bare kikker etter meg.

så i helgen er det slutt..

i går våknet hun 22.45. fikk ikke melk, så hun holdt dt gående til 01.15...

fortsetter i natt. spent på åssen det går..

tar henne i sengen etterhveret, uten å gi pupp, da roer hun seg litt i allefall, ellers skriker hun til hun brekker seg noen ganger...

funket i sommer, men så bl hun syk for noen uker siden, spiste nesten ikke på flere dagr, så da ga jeg ekstra pupp om natten for at hun skullle få i seg væske og næring...

Skrevet

Hei har ikke spesiell kjennskap til den kuren, men har veldig kjennskap til unger som våkner midt på natta :(

Her er hva vi har gjort kanskje det passer for dere? "Metoden" forutsetter at barnet ikke er sultent (er så gammelt at det ikke trenger nattmat), ikke er sykt etc etc

Legg en madrass på rommet til ungen og våkner h*n - legg deg på den. Det blir litt grining, men du ligger jo vedsiden av barnet så det er ingen grunn til at det skal være redd etc. Jeg har gjort slik med begge mine 2 og da har de etterhvert gitt seg. Når det alikevell ikke skjer noe, bare mamma som kommer tuslende og sover vedsidenav dem :) Han eldste var lettere hysterisk så han måtte jeg en periode holde litt i hånden for at han skulle roe seg, men det viktigste er jo å ikke ta de opp.

Masse lykke til uansett:)

Skrevet

Det er en bok du burde kjøpe ja...

Har ikke kommet meg så langtå fått kjøpt den ennå, men det skal jeg.. Vet ikke helt hvordan metoden fungerer, men det vet helt sikkert google.no :)

Skrevet

Det er nok ut å kjøpe den boken i dag ja !!

Etter hele 3 timer søvn i natt.. mens samboern snorker og sover. Hjelper jo ikke at han står opp uansett, siden hun uansett skriker til jeg kommer..

Tenkte faktisk ikke på å google det opp en gang.. hehe :) Men god ide

Madrass på soverommet hennes var også en god ide..

Om jeg får plass til det der inne da.. Har ikke verdens største leilighet ;)=

Skrevet

Den boken inneholder ikke en metode, men en hel haug så vidt jeg har forstått. Så det er ikke en helhetlig oppskrift, du må selv finne det som fungerer på ditt barn :)

Forfatteren har en nettside dere sikkert kommer over om dere googler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...