Gå til innhold

Fremdeles apenavn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker jo stadig på guttenavn til knerten i magen, men ikke lett altså.

Tenkte litt på Julius (etter min oldefar), men er det ett "apebelastet" etter Julius i dyrehagen eller?

Det andre navnet jeg liker er Mikkel, så der har vi jo Mikkel rev...hehe, ingen navn som ikke er belastet med noe kanskje??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er mange som forbinder Julius med apen i dyreparken, men det er alltid noen som har en forbindelse med et navn da så hvis du klarer å ikke la andre sine meninger påvirke syns jeg du skal gå for det. Et veldig fint navn syns jeg:) Eller så kan du jo ha det som et mellomnavn. Er koselig å oppkalle etter oldeforeldre og beste forelde.

Lykke til

Skrevet

Hei, jeg synes ikke JUlius er et apenavn mer:-) . Det er jo flere og flere som velger det navnet nå. Tenker mer på Julius Cæsar, og da blir det jo riktig så staselig med Julius:-)!

Mikkel er har jo også blitt et mer og mer vanlig navn, det er jo også kjempefint!

Tror at uansett hva man velger av navn så kan man risikere å bli kommentert eller mobbet...

Skrevet

Her i heimen ville mannen veldig gjerne ha julius, men jeg klarer ikke å la vær og synge sangen hver gang jeg hører navnet, så her vil det alltid forbli et apenavn! Dessverre!

Skrevet

Banyen vår skulle hete Julius hvis det ble gutt (",) -Men her kommer det ei jente, så da utgår den ;o)

Er vel fortsatt noen på 30+/- som forbinder det med apekatten, men de som er yngre enn det, og særlig de som vokser opp nå har ingen link til Julius i Kr.sand tror jeg. Han er jo blitt en sær og vanskelig apekatt som de nå holder "unna" folk og medias oppmerksomhet, så vi hadde ingen betenkeligheter med det navnet nei! Synes det er kjempetøft vi.

Skrevet

Det er vel bare vi voksne som husker det kan være ja. Lillebroren min på 18 har ikke noen slik link, måtte spørre han og i går:) Får se hva det blir til da, for tulla på snart tre har bestemt seg for at bebisen i magen heter Ola, og ingenting annet;)

De fleste barn som vokser opp har jo ett navn, så vi må vel klare å bli enige om ett vi og snart:D

Skrevet

Jeg tenker ape, men det ville sikkert gått over om jeg kjente en Julius. Jeg husker bare jeg reagerte på at Susann Goksør kalte sønnen sin Julius..

Skrevet

Jeg føler at Julius (altså apen), ikke er så populær lenger at det ville vært noe problematisk å bruke navnet jeg da.

Tenker ikke automatisk apen lenger, han har nok gått litt i glemmeboken :)

Skrevet

Kall han Julian da vel:) Det ligner jo veldig og er veldig fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...