Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Trolldress til begge våre. Har ikke brukt den så mye enda da. Kun minsta som har brukt den uten fòret noen ganger. Men, den er i allefall lett og myk. Eneste jeg kan si så langt :-)

Skrevet

Syns det er litt vanskelig med str. Hvilken str har du til hvor gamle\store de er?

Skrevet

Minste blir 2 år i november og hun har 92. Den er litt stor nå, men regner med hun kan bruke den neste vinter også. Den er ikke så stor at det er noe problem for henne, for den er jo så lett.

Eldste er 4,5 år og han har 116. Men, har ikke prøvd den på i høst enda han da.

Skrevet

Jeg har også trolldress med avtagbart for. Sønnen min er 15 måneder, han er ca. 82 cm og 11,5 kg. Han bruker 86 i nesten alt, har 86 i Troll-dressen også men den er littegranne stor - så vil si de virker store i størrelsen. Men det funker, og da passer den sikkert gjennom vinteren også! Har kjøpt den brukt, og han har bare brukt den ute foret så langt,er fornøyd men det har ikke vært spesielt vått eller kaldt ute ller noe slikt så den har jo ikke akkurat blitt "testet".

En fin ting er jo at den kan strammes med borrelås nederst på beina, og også åpnes med glidelås. Dermed er det lett å ta den av og på selv om mini har sko på, og den kan strammes rundt skoen slik at det ikke gjør noe at den er bittelitt stor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...