Gjest Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Mannen min er bortreist i helgen og dermed er mini og jeg alene. Jeg er mørkredd så det holder så dette har jeg ikke sett frem til. Nå sover mini og han kommer forhåpentligvis ikke til å våkne på noen timer ennå. Det betyr at jeg har hele kvelden å slå ihjel før jeg må krype til sengs alene.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Jeg er alene i kveld. Men jeg synes det er deilig jeg da. Ikke noen andre som styrer fjernkontrollen osv. Eneste jeg "gruer" meg til er natta... er så trøtt, og tassen må ha mat minst 3 ganger hver natt. Føler meg aldri uthvilt!
Gjest Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Da gruer vi oss til natten begge to, men av helt forskjellige grunner. Må nok opp og amme noen ganger jeg også, men det spørs om jeg klarer å sove i det hele tatt mellom øktene. Er en skikkelig pyse!
Tante Bassa Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Jeg er alene i kveld, som jeg er hver kveld ;-) Jeg misunner ikke dere som er redde for å være alene. Ønsker dere en fin kveld og en god natt :-)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Men jeg er ikke redd for å være alene, men jeg synes "synd" på meg selv som ikke får sove særlig godt om nettene. Burde jo ha vennet meg til det nå som småen er 9 uker... Jeg gleder meg til han sover gjennom hele natten! Synes du skulle ringe en venn eller noe jeg hottentott. Det gjør jeg når jeg føler meg ensom.... Og det hjelper da litt.....
Venterbabyjuli10 Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Jeg er ikke alene i kveld, men var det forrige helg og jeg er også ei skikkelig pyse.. Hadde vondt i magen hele kvelden for grudde meg så til natta.. Sov minimalt, søvna på morgenkvisten når jeg begynte å bli trygg igjen, he he, huff kjedelig når det skal være sånn, kunne ønske jeg kooste meg alene, men er ikke vant med det... Lykke til, går jo alltid greit, men føler med deg, jeg er lik!
Gjest Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Egentlig trives jeg godt med å ha huset for meg selv. Synes det er koselig å sette seg ned med en kopp te og en god bok og ha det helt stille rundt meg. Det er bare natten jeg gruer meg til. Skjønner godt at du er sliten med en på 9 uker. De første månedene er hektiske, trøsten er at det bare blir bedre! Nå skal jeg faktisk koke meg en kopp te og finne frem den boken jeg snakket om, så ønsker jeg dere alle en fin kveld og en ikke alt for slitsom natt
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Håper dere får en fin natt jenter! Stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå