Gå til innhold

Vi har vært på ultralyd i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er faktisk vår 4 ultralyd. Vi er blitt skikkelig bortskjemte! (Det er gynekologen som følger oss så godt opp, vi er ikke gale!)

Men i dag var det den ordinære, og er 18+1 i dag :)

Alt sto bra til, og vi fikk fort bekreftet resultatet fra ul i uke 12. Det ER en gutt, og man kunne ikke ta feil! Koselig :)

Han lå derimot som en tulling, pga bakovervendt livmor. Med beina over hodet og inntil kroppen.. Så ikke noe særlig behagelig ut, men det skulle visst ikke være noe problem.

Og så drakk han vann, og begynte å hikke. Så søt :)

Så nå sitter vi med mange nye bilder av lillegull, og unner ALLE samme deilige følelse ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes så absolutt ut som en koselig opplevelse :-)

3 og ei halv uke igjen til min ordinære UL, teller ned dagene og gleder meg noe enormt !

Skrevet

å så koselig :-)

Skrevet

Det var fint å høre at alt stod bra til med!

Tenk at både dere og vi venter gutt og at vi (fortsatt) har termin samme dag! :-)

Kona mi og jeg var på ultralyd i går, da jeg var nøyaktig 18+0, og der lå det en liten prins og vinket til oss! :-)

Lykke til videre!

Skrevet

Så gøy at dere også skal ha gutt, og kanskje de kommer på samme dag? Spennende uansett :)

Litt mange gutter for tida.. Kjenner flere jentepar som er gravide, og samtlige venter gutt, og ett som akkurat fikk en gutt. Sprøtt! Var nesten sånn at vi begynte å tro at vår var jente, for å veie opp for alle guttene, men det var det da ikke ;)

Da får vi bare følge hverandre her inne med jevne mellomrom, så ser vi hva som skjer!

Skrevet

så morsomt for dere. en gutt er da finfint:) men dere har rett i at det virker som om det er en gutteboom her for tiden;)

ettersom jeg selv har en jente fra før, hadde det vært fint hvis jeg kunne bli gravid med en gutt etterhvert slik at jeg kunne få en av hver. samtidlig har jeg jo så utrolig mange fine jenteklær som gjerne skulle kommet i bruk igjen..

konklusjonen er at det er det samme hva det eventuelt blir i fremtiden. blir like lykkelig uansett:)

dere må ha masse lykke til videre. koooos dere!

klem fra

Skrevet

Så godt å høre at alt går bra med dere :):):)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jesper gleder seg til lekekameraten kommer:)

Skrevet

Jaaaa, :) Gleder oss vi også! Det blir kos :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...