Gå til innhold

Ka gjør eg no?? Blødning...

Silje & prinsen<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei? Kan være festeblødning e.l. Jeg hadde selv småblødninger fra uke 11 og to tre måneder framover uten at noe galt skjedde. De fant heller aldri riktig ut hvorfor... Men fikk komme på ultralyd og sjekke de første gangene det skjedde så ring til sykehuset og spør om du kan komme in. Lykke til!

Annonse

Hvor langt er du på vei?? jeg hadde ringt legevakten og bedt om ultralyd!! Si at du ikke klarer å vente, og at du sliter skikkelig psykisk nå.. er må du bare legge på så du kan få sett spiren hvis du er over uke 6 for da ser du et hjerte som slår.. STÅ PÅ

ok, men du kan se et hjerte som slår nå i uke 6 det gjorde jeg.. kan være andre ting som er årsaken til blødninger.. Men uff dette er ikke lett. Du kan se an til i morgen men jeg hadde tatt en ul for enten så ser du hjerte og vet at alt er bra eller så er det over, godt å vite det.. istedet for å være så redd og ikke vite men vi er forskjellig.

Krysser alt jeg har nå for deg!!! kleem

Hei Silje.

Dette var ikke artig å lese nå nei :(

Håper blødningen gir seg og alt bli vel bra ... Krysser alt jeg har....

Når det skjedde med meg oppdaget jeg lyserosa slim på dopapiret, ikke mer, før smertene satte i også kom det :(

Uff.. nei.. jeg vil ikke at flere skal dette ut nå... jeg krysser alt for at det ikke er noen fare..... <3

* X X X X X X X X *

Klem

Annonse

Vet egentlig ikke ka eg tror.. På en måte tror eg at det har gått galt, men skulle det ikke da kommet mye mer blod!??

Kom til å tenke på at i går tidlig når eg tok Crinone va det kjempe vondt, nesten som om det skrapte litt!! No etter eg har tatt Crinone i dag, er det nesten som det begynner å blø så småttt igjen!!!! *Forvirret*

Hei Silje.

Uff, ikke lett det her. Men en skulle jo trodd det kom mer blod hvis du mistet. Er mange som har blødninger og det kan gå bra likevel. Synes du skal ringe legevakten og høre med de om ul. Si du er veldig bekymret og psykisk langt nede. (Skader ikke å legge på litt ekstra). Uvissheten er jo helt pyton. En ting at ikke de kan gjøre noe fra eller til, men for din del er det jo bedre å vite. Ul tar jo ikke lang tid.

Jeg tenker masse på deg og håper dette er falsk alarm.

Hold meg oppdatert søte deg:-)))

Klem:-)))

Det var jo litt kjipt, men spurte ei venninne som opplevde dette og ho sa at hvis du mister så merker du det. Kommer ut klumper og det gjør skikkelig vondt. Jeg håper så på at det går bra med deg. Hvordan har det vært nå i dag???

Tenker masse på deg:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...