Gå til innhold

Noen andre som risikerer å føde for tidlig??

Anbefalte innlegg

Jeg har fått beskjed om at jeg er heldig om jeg klarer å ruge til uke 34. Er 31 nå. Det var høy sannsynlighet for å føde inne de neste to ukene. Kjedelig da, det er jeg IKKE klar for. Ikke helt han i magen heller tror jeg. Han overlever jo, men han har jo best av å være der han er en stund til.....

Fortsetter under...

jeg vet ikke helt om gutten min venter til 4 des, men kan jeg spørre hvorfor de tror du føder før? Må du ligge helt i ro? Jeg må ta det helt med ro pga sterke kynnere og nedpress. Er 30+3, så håper det kan gå bra en stund til.

jeg er i uke 32, for noen dager siden startet riene hos meg. ble innlagt på sykehus og fikk en tablett som stoppet riene heldigvis. jordmoren min tror ikke jeg blir å gå helt fram til termin, er egentlig litt enig med henne, siden formen kjennes litt "uggen" ut om dagen.kjenner igjen symptomene fra sist gang..håper på noen uker til da...

Jeg 33+4 har også fått sterke kynnere og var på kontrol for noen dager siden. Jeg fikk beskjed om å ta det litt med ro og at hu kan komme før, men ellers leve som normalt. JM sa også at etter uke 34 var det bare å føde, men jeg hadde ikke noe tegn på at det kom ennå så vi får se. Lykke til videre:)

Grunnen til at jeg er i den situasjonen er at jeg har kort livmorhals og åpning fra innsiden av livmorhalsen, altså den delen som vender mot babyen. Har allerede vært innlagt en uke i uke 27 og er 100 % sykemeldt. Men er nå blitt 32 + 3 så det kommer seg. Bare jeg kommer meg over 34 uker så skal jeg være fornøyd. Legen sier jeg kommer til å føde prematurt. Det gjorde jeg sist gang også, i uke 36. Nå er prognosen enda tidligere.

34+5 her og kan risikere å bli igangsatt før tida pga for høgt blodtrykk, ein lett svangerskapsforgiftning. Men, sliter ein del med sterke kynnere som nesten aldri vil avta. Kun når eg ligger i ro, eller så er dei der nesten heile tida. Innimellom slepper dei taket når eg slapper av. Har hatt det sidan søndagen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...