Gå til innhold

Kvalme om natten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min kvalme er på retretten nå. (12+1 i dag så skal egentlig ikke være her inne) Men det som henger igjen er kvalmen om kvelden, natten og morgenen. Jeg sover rimelig greit. Men når jeg våkner og må på do så er den der med en gang. En natt drømte jeg til og med at jeg kastet opp. Var superkvalm når jeg våknet.

Uggen og kvalm hele tiden,jeg...

Står opp halv 7 slik at jeg har en halvtime for meg selv på badet+ spise litt før resten av huset våkner til liv....klarer ikke stress og mas på morgenen lenger!

Litt mindre kvalm på dagen. Jobber som lærer, så dagen er så hektisk at jeg ikke kan tillate meg å kjenne etter...(men har stått å svelgt fremme ved tavla...)

Ettermiddagen er lang og seig, må ofte ha en liten hvil på sofaen, kryper til sengs i 9 -halv 10-tida! Våkner mange ganger hver natt, må på do + kjempetørst og kvalm, drikker, våkner osv osv

Trøtt og lei og sliten i dag...godt med helg!

Annonse

Oi, høno, det var som jeg selv skulle ha skrevet det! Jeg er også lærer og er kvalm hele døgnet! Har blitt 50% sykemeldt pga kvalme og tretthet, slokner på sofaen etter arbeidstid og legger meg igjen ca21.30 og sliter med å stå opp kl 6.30... Har minst tre "tisserunder" før jeg sovner om kvelden, våkner to-tre ganger om natta og er tørst, kvalm og tissetrengt.

Er heldigvis gått på ferie i dag : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...