Sivert Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg leste nettopp et innlegg inne på barnimagen, der en dame sa at hun koste seg med graviditeten fordi da kunne hun fremdeles spise alt det hun ikke kan spise når hun begynner å amme.. Hmmmm.. jeg spiser akkurat det jeg har lyst på jeg.. Var inne på matportalen, og følger det som står der, men det er ikke stort man skal styre unna..noe fiskegreier bare, og krabbe.. Noen her som vet om noe man absolutt IKKE skal spise? Sønnen min på snart 3 uker er verdens snilleste, han gråter ikke, og sover så søtt mellom hvert måltid. Tror han liker at jeg spiser akkurat det jeg vil jeg
En snupp - og en knert i magen Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Det er ikke alle barn som reagerer på det mor spiser, heldigvis Og det er som regel bare i deler av ammeperioden man eventuelt trenger å holde seg unna ting. Jeg syntes det var verre i svangerskapet, jeg... Når det er sagt reagerer jenta mi på posesauser fra toro (selv om jeg kan spise sterk indisk mat), hun har reagert noe på melk (det er det mange som gjør) og litt andre ting, men ikke veldig på noe jeg kan peke ut som "synder". Da jeg spiste en halv kurv jordbær ble det litt baluba, men det ga seg jo det og. Det samme med en halv pose lakris... Men våre bestemødre og mødre holdt seg som regel unna løk, kål og jordbær fordi det kan gi luft i magen på de små, men man må bare prøve seg frem og kan du spise det du vil er du jo veldig heldig
Tonen Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Jeg kan spise alt ser det ut som. Gutten min er 3,5 mnd og har så langt ikke reagert på noenting. Deilig! Vi er heldige som kan fortsette å spise det vi vil:)
1.gang84 Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 jeg var litt forsiktig med kullsyreholdige drikker, sterk mat og kaffe i begynnelsen. nå er jenta 2,5 måned og ser ikke ut til å reagere på noe av det jeg putter i meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå