Lillegull2008&2010 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Han er 7,5 mnd og lurer på om noen har noen leker å anbefale. Vi kommer bestandig hjem med noe som han synes er kjedelig. Ranglene og alt som han har hatt lenge nå bare fnyser han av. Hører mange kjøpe gåstoler osv, men finnes det ingen andre spennende leker for en liten gutt på snart 8 mnd. Selv om gåstol har sikkert vært kjempe populært, men da blir vell ikke det å ligge på gulvet noe spennende lengre...
¤ LilleMi ¤ Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Jenta vår på 8 1/2 mnd synes det er veldig spennende med kjøkkenutstyr:) lokk til syltetøyglass, slikkepott etc..hun blir fort lei av ting så hadde blitt dyrt dersom jeg skulle kjøpe nye ting hele tiden:)
Lillegull2008&2010 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 hehe, det er egentlig helt sant. ingenting har foreløpig slått en ikea slikkepott til 5 kr rydda det bort her om dagen når jeg vaska rundt, så hadde glemt den.. å den skal jeg jammen finne frem igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå