♥ DAME Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg er så dritt lei av den skeive fordelingen. Her har mannfolka bladet Vi Menn, Mann, FHM, bilblad. Alle med nakne og sexy damer utenpå og inni. Og vi damer har maaange blader, men med damer utenpå. Og ellers er det jo nakne og halvnakne damer på tv. Hva med oss damer da, skal ikke vi få hvile øynene på noe pene menn? Hva synes dere??
Sivert Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Jeg er helt enig med deg! Det er bare fokus på nakne damer.. Folk snakker om likestilling... det er aldri en naken mann å se, men nakne damer er det overalt. Det nærmeste vi kommer er reklamene for boxere fra Dressmann..God Kveld Norge er ekstrem.. Det er ikke en eneste sending uten et eller annet brødhue av en glamourmodell, eller Marianne Aulie som åler seg rundt på de stygge maleriene sine
Karima Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Må skrive under her:)) drit lei av sex fikseringen jeg og.Jeg vil se mer nakne menn:))
Karima Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Mente sexfiksering av kvinner...Fint med naken kropp men da må de vise begge kjønn....
Gjest Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Marianne Aulie (eller hva hun nå heter) er alltid på God kveld Norge - og veldig ofte er hun naken. At de ikke snart innser at hun ikke er så utrolig spennende å høre om!!!!!!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Dette synes jeg er bare tull. Bladene pynter forsidene sine med det som selger, og statistikken viser at "1001 måter å bli slank" er en slageroverskrift i hvert eneste nummer.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Ikke det...skulle helst sett mannfolk på forsiden jeg og, da kanskje jeg hadde gidda å kjøpt sånne derre "jenteblad"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå