SuperGlad Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 I dag er min første dag med en gutt på 1 år :-) I går ble verdens herligste gutt, Philip, hele 1 år gammel. Han storkoste seg i bursdagsselskapet. Hentet han å søsteren på 2 år inn til meg da jeg skulle legge meg, å dagen ble avsluttet med at jeg lå å kysset hodet hans, å tårene trillet nedover kinnet mitt. Babytiden er over, å jeg vet aldri om jeg noen ganger kommer til å oppleve det igjen med et til barn. Selv om det er trist at tiden faktisk går, så vet jeg jo av erfaring at tiden fremover er utrolig spennende. Jeg skal få bli kjent med gutten min på en helt annen måte, han skal begynne å snakke, gå, hoppe å klatre. Mest av alt blir det spennende å se hvordan han å storesøster kommer overens i løpet av årene som kommer :-) Nå hører jeg i hvertfall til dette forumet i 1 år :-)
En liiiten til. Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Snufser llitt jeg også...ja tiden går for fort,og man blir veldig sentimental når du vet det er det siste barnet..ihvertfall her...snufser litt igjen )
ifie Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Åh, det var pent skrevet! Liten tåre i øyekroken her også... Gratulerer så mye med 1 åring, og velkommen inn hit!
Januarjubel! Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Velkommen skal du være og gratulerer med lillegutten! Husker fortsatt den fantastiske opplevelsen det var for en førstegangsgravid å se den første fødselen din på tv:)
trebarnsmamma84 Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Ja tenk så fort tiden går....eg går å tenker på at min elste blir 4 år i februar....gud så fort tiden går,men også spennende det er å sjå korleis dei utviklar seg..... Så nydelege navn du har på ungane dine=) ønsker deg masse lykke til i framtida med philip og isabell.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå