Gå til innhold

Lei av svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Sist svangerskap gjekk eg ikkje lei før det var termin. Men, no har eg allereie begynt å bli lei. Om 6 veker har eg kome til veke 40 og om 3 veker kan fødselen kome når som helst.

Det blir altfor lite med søvn, spesielt når ein har ei på 5 år som ikkje har vert frisk den siste veka heller. Ikkje noko alvorleg, og godt er det.

Og så bør eg vente i heile 6 veker for at baby nr 2 skal kome ut. Vil jo ikkje føde for tidleg heller.

Men, kanskje gjere noko anna enn å sitte på nett ja. Gjere noko som eg kan våkne av.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138774117-lei-av-svangerskapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!=) kjenner meg VELDIG igjenn i innlegget ditt. jeg er skikkelig lei av å gå gravid nå.. var ikke ille med 1 mann, men nå sliter jeg litt=( det er TUNGT å gå gravid når man har en liten en fra før.. dattern min på 2 år er full av energi om dagen og jeg har 0 energi eller overskudd.. huff ikke enkelt =( jeg har termin 3 Nov og kunne ønske jeg fødte snart, for er så vanvittig sliten å lei.

Jeg er og lei, har i grunn vart det de siste ukene...synes tiden går fryktelig sakte..er 100% sykemeldt pga av vanskelig bekkenløsning.

Er ikke så veldig mobil om dagen med dårligt bekken og den tunge magen. Har min 3 år gamle datter i bhg 4 dager i uka så hun blir tatt godt vare på nå når jeg ikke orker leke så mye...hadde henne hjemme igår og jeg var helt utslitt når kvelden kom:( Gleder meg til å få ungen ut og få kroppen for meg selv igjen. Har og tremin 3 Nov forresten:) Snart bare 5 uker igjen...

Jeg kjenner meg sååå godt igjen, er 35 uker i morra og jeg spyr snart av hele svangerskapet og magen. Har kraftig bekkenløsning som gjør at ALT er vondt, en på 2 år som er i hundre og som trasser veldig mot meg men ikke andre. Samtidig går alt dette ut over hele forholdet til gubben, han er veldig flink til å hjelpe til å alt det der men takler dårlig at jeg er hormonell og i dårlig humør pga 2-3 timer søvn i døgnet (de siste 5 mnd) og smerter 24/7. Joho... nå har jeg mest lyst til å hoppe i elva

Annonse

Huff eg og er er lei av å være gravid.. Er trøtt og sliten, og livmoren min tåler nok ikke stort mer( tror eg):-P hehe... Har så vondt i livmoren.. Problemer med å sove, gå, sitte, ligge stå! Begynt med morgenkvalme igjen.

Alt er lixom gale! *klage klage* Er jo 34 uker imorgen, så skjer det nå så skal ikke eg stoppe hun fra å komme ut!

Har fått beskjed om at innen 4 uker er hun her, men det er jo kjempelenge til!!!! :-O føles hvertfall sånn

Var ikke sånn under første svangerskap, men da visste eg jo lixom ingenting. Nå vet eg hva som skjer.

Og eg må jo få si at det har gått SINNSYKT fort fra eg fant ut eg var gravid til nå!

Nei eg gleder meg til hun er kommet ut og eg får kroppen min for meg selv! Det blir deilig! :-)

Hei! Må vel henge meg på den jeg også. Begynner å bli lei jeg også nå.Men har fremdeles noen uker igjen,så er vel bare og holde ut:-) Har en liten gutt på snart et år,som også krever sitt. Kan ikke si til han at -nå er mamma sliten osv... Han forstår jo ingenting av det stakkar... Men må si jeg gleder meg til å "få igjen kroppen min nå",har tross alt snart gått gravid to hele svangerskap. Med en pause på kun 4 måneder.Men er verdt det da:-)

Det er verdt det, men merker at man blir mer sliten som 2.gangs gravid:) kjenner igjen den med at gutten trasser bare til meg, hele dagen, men ikke til andre eller i barnehagen i det hele tatt.. hehe... han er også bare litt over et år så nytter ikke å forklare at mamma er sliten nå.. puh... men prøver alt jeg kan å kose meg litt med magen også... siste gang jeg skal gå gravid så jeg skal nok holde ut noen uker til :) termin 4 nov.. håper tiden går fort :)

lykke til videre jenter og hold ut .. mål i sikte ::)

Hei,

jeg er 1.gangs gravid og er likevel møkklei! ser alle mødrene med barnevognene sine og kjener jeg blir irritert over at ungen tar så lang tid! men nå er det "bare" 6 uker igjen. men hører at det er den siste delen som varer lengst. veldig oppløftende! haha.. men jeg gleder meg sånn!!

Perfekt tid å få barn på rett før jul, er bare kjekke tider i vente da=)

Jeg begynner å bli lei nå...

Merker at magen er blitt så tung at det er litt vanskelig..og det er slitsomt å være sliten hele tiden. Hehe...

Hodet mitt har lyst å gjøre tusen ting, men kroppen følger liksom ikke helt med.

Det jeg også er lei av er å hele tiden måtte tenke på hva jeg spiser. Jeg er en person som spiser kjempemye snop til vanlig. Er tynn så det går liksom greit, det er min last i livet. Men nå tillater jeg meg det ikke, for jeg vil ikke at baby skal få så mye sukker.

Så jeg leeeengter etter svære godteposer med smågodt. Tror faktisk jeg skal ha det med meg i fødebaggen og unne meg det mens jeg ligger på sykehuset.

Og diverse kjøttpålegg vi ikke kan spise som gravide. Det er faktisk det som er værst akkurat nå syns jeg. Har dårlig matlyst, men det jeg har lyst på kan jeg ikke spise. Det tærer litt på tålmodigheten.

Ellers lengter jeg sykt etter å se lille babyen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...