mamma til to i Drammen_85 Skrevet 26. september 2008 #1 Del Skrevet 26. september 2008 jeg hadde et opplegg med ei venninne der vi hadde hverandres unger en gang i mnd...var en utrolig bra ordning.leverte på fredag og fikk de hjem på søndag...ingen av oss hadde noen avlastning fra barnefar så det hjalp så utrolig godt! nå har hun fått seg mann...og synes denne ordningen bare ble slitsomt :/ så da lurte jeg på om det kanskje er noen fra drammens området eller i nærheten som har lyst å bli litt kjent med meg om mine gutter? en på 4 og en på 1...og kanskje prøve ut en slik ordning? var så godt å ha den ene helgen å se frem til også var det stas når vi skulle passe hennes unge...helga bare fløy avsted for ungene! .... vi må jo bli kjent først osv....men noen som har lyst..? behøver jo ikke være alenemor liksom...alle har jo godt av litt voksen tid Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138774096-noen-fra-drammensomr%C3%A5det-eller-i-n%C3%A6rheten-som-har-lyst-%C3%A5-bli-med-p%C3%A5-en-ordningavlaste-hverandre-littsynes-dette-var-en-super-ordning-for-meg-og-mine-iallefallsamme-som-aleneforeldre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå