Ann80 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg har en sønn på snart 5mnd som jeg fullammet til han var 4mnd og 1 uke, etter det begynte jeg med ett par skjeer grøt som jeg blandet med mm. Dette likte han veldig godt, gaper høyt:-) Men siden jeg ikke er noe flink til i pumpe, kommer nesten ingenting så blandet jeg med vann igår. Han brakk seg og likte det ikke. Noen som har opplevd lignende, eller har noen gode tips?
Zitro Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Hvem grøt gav du da? Noen skal blandes med melk og andre vann... Hvis den du gav skulle blandes med melk, så kan det jo hende den ikke var noe god med vann. Men husk også at morsmelka er ganske søt, og gjør nok de fleste grøter søte og gode også... :-)
Ann80 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 småfolk sin første grøt, står den skal blandes med vann, men at man kan blande med mm også. Gjorde det for å få tillvenningen lettere
Zitro Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Da var det nok det at han savner smaken av mm oppi der. Du kan jo eventuelt lage pitte litt mme og har oppi. Kanskje det glir lettere ned da :-)
Gjest Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Ellers så er HIPP sin grøt fra 4 mnd med banan og fersken utrolig god. Blandes med vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå