Gå til innhold

Føler meg som en slabbedask!! Noen andre?? :/

Anbefalte innlegg

Er nå snart i 23. svangerskapsuke og er blitt 100% sykemeldt fra min butikkjobb pga problemer med rygg og nakke. Problemet er at eg har dårlig samvittighet og føler meg som en slask som bare ligger hjemme om dagene. Er sånn at eg nesten vil presse meg til å gå på jobb, selv om eg vet det ikke går pga at eg ikke klarer og sitte,stå og gå noe særlig.

Eg vasker kle, lager mat og gjør de huslige tingene, men stort mer enn det klarer eg ikke.... Lurer på om det er noen andre i samme situasjon som føler det samme som meg...?

Fortsetter under...

Ja. Jeg er mye lengre enn deg da (35 uker), men føler meg som en slabbedask når jeg ikke har energi til en dritt.

Prøver å fokusere på at jeg faktisk produserer en liten baby inni meg, og d er f**** ikke bare-bare det heller! Vi gjør en utrolig jobb.

Hei kjære deg!!!

Å ja da, jeg føler med deg! Jeg er også i uke 23 og har vært 100% sykemeldt i 1 mnd allerede. Jeg jobber på kontor og sitter foran pc 8 timer om dagen, men jobben er såpass stressende at det ikke funket. Jeg fikk bekkenløsning tidlig i svangerskapet i tillegg til høyt blodtrykk og eggehvite i urinen, så da var det bare å legge inn årene. Jeg syntes det var forferdelig å komme på jobb å levere sykemelding, men funker det ikke så funker det ikke.

Føler meg som en skikkelig slabbedask jeg også, ligger hjemme på sofan hver dag og det blir veeeeeldig laaaange og kjeeeedelige dager. Jeg kan ikke engang gjøre husarbeid!! da blir jeg virkelig sengeliggende! Jeg lager middag og leverer min 3 åring i barnehage og henter han, men der stopper det også opp.

Vi får trøste oss med at den stressende hverdagen alltids dukker opp og at vi må nyte de rolige dagene mens vi kan, vi gjør jo faktisk en fantastiks jobb med å bære frem en liten baby da.

Ønsker deg masse lykke til fremover, ikke mist motet, vi er like mye verdt vi som de som sitter på jobb.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...