Gå til innhold

Jeg er gravid!!!!!!!!!!!! (rett etter sa)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjære dere!

Har vært litt på disse sidene og ville bare fortelle dere noe som kanskje kan oppmuntre dere! Jeg hadde en sa ( min 2. forøvrig, den første hadde jeg etter 10 uker i fjor og nå en etter 6 uker 12. juli)

Jeg har skydd alt som heter graviditetstester og tenkt at jeg fikk ta det som det kom, for jeg var ganske langt nede, men i går klarte jeg ikke vente lenger, jeg var helt skjevlen da jeg endelig tok den - og den var positiv!!!!!!!!!!!!!!!

Tror min sa 12 juli vil bli lagt til grunn for mensberegning - da er jeg 11 uker på vei!!

Så det kan altså fint gå an! Lykke lykke til, takk for støtten jeg har fått her inne, synes det hjalp meg mye!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Fantastiskt!!! Gratulerer=)

Har du haft mens efter din SA? Har dui graviditets symptomer?

Jag hade MA å utskrapning 2 augusti å har inte fått tebax mensen. har tempet å den e lav så antar att jag inte e gravid=(

Du e heldig å jag önskar dej all lycka till.. denna gången går det fint det e jag säker på=)

Hei! jeg har ikke hatt mens etter sa. Det tok tid før jeg kjente graviditetssymptomer, så da kan det vel godt hende at du også er gravid..! jeg for min del orket rett og slett ikke å teste før.

kan du se på tempen om du er gravid..? visste ikke det!

er sikker på det snart klaffer for deg også, jeg! Plutselig klaffer det!!!

Du kan ju se om det stämmer detta med tempen=) har läst att den ska vara högre än normalt. har tempat på morgonen å jag hade 36.3 så det e ju min normala temp.

Hoppas åxå att det ska klaffa snart, vill så gärna vara gravid å få en liten bebis=)

har du nån aning hur långt du kan vara?

jag testade neg på gr.test f¨r första gången 5 uker å 3 dagar etter MA..

Men lycka lycka till.. e härligt å läsa att folk blir fort gravida!

• 2 uker senere...

Annonse

Gratulerer så mye!!!!

Jeg blir så utrolig glad for å lese at du så raskt ble gravid igjen. SElv hadde jeg en SA for ca 5 uker siden. Er fortsatt ganske lei meg for dette. Har ikke fått mensen igjen og håper den ikke kommer. Vil så veldig gjerne bli gravid igjen. Tok derfor test i dag, men den var negativ. ;Men, håper imidlertid den sitter snart. Jeg ble i hvert fall veldig oppmuntret av ditt innlegg. Så takk!

Mente den til Lalinja for vi har vært i kontakt her før..

Men til deg over, jeg testet ikke før det hadde gått 7 uker siden jeg skulle hatt mensen så vet ikke når den vil slå positivt ut, så kan jo godt hende du også er, legen sa til meg at mange blir fort gravid etter en sa..!

han sa også at man har bedre sjanser for velskapte barn..

men for mitt vedkommende tror jeg det var veldig postivt at vi hadde ferie rett etterpå, det var da det klaffet, men det gjør som oftest det før eller siden, man må bare ikke miste motet ( ja, lett å si, jeg vet det)

Klem

• 2 uker senere...

Det er nok ikke sikkert at du vil lese dette Annebeth, men jeg skriver en liten hilsen likevel. Jeg har blitt gravid. Fikk positiv gravi-test på mandag. Dette var første pp etter SA, så jeg var utrolig lykkelig. Men i går kom det litt blod på papiret da jeg gikk på do. Fikk helt panikk, siden det minnet om slik SA'en begynte. Men foreløpig har det ikke kommet mer blod, så jeg håper INDERLIG dette går bra. Du har vel termin i slutten av april? Jeg ble så glad da jeg leste at du hadde blitt gravid. LYKKE til!!!

• 2 uker senere...

Hej Annabeth

det er jeg også nu - gravid på første pp efter SA. Det var en stor trøst at læse dit indlæg her på siden, da jeg netop havde aborteret for snart en måned siden. Og nu er jeg altså lige gravid igen lige som dig.

Får håbe at det holder denne gang!

pøj pøj til dig og må I andre som læser dette blive hurtigt gravide igen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...