daydreamer Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Fullammner vår sønn på snart 5 mnd og de siste mnd har jeg begynt å miste så mye hår. Kan dra av masse og det er hår overalt når jeg har dusjet. Flere som har opplevd dette og når det gir seg.....??
UpsyDaisy Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Du er IKKE alene:o) Det er visst hormonene etter fødselen som gjør det -ikke ammingen. Tror kanskje det er på vei til å bli bedre her nå, gutten er 7 mnd. Jeg fikk sjokk i starten! Lå jo en hamster etter meg i dusjen;o)
sanka Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Samme problemet her. Tetter igjen alt.Detter av kjempe masse. Men har begynt med noen tabletter som er for hud hår og negler som e kjøpte på apoteket. Og håret har roet seg ned litt allerede. Bare hormoner som er sving.. hehe
lille sprelle Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 jeg også husker du at du røytet lite under sv.sk?
daydreamer Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 Puh... godt det er flere, var redd jeg måtte dra og kjøpe en parykk snart... he he. Min frisør nevnte dette når jeg var gravid, at jeg kom til å miste masse hår osv, men trodde jeg slapp dette siden det begynte for 2-3 uker siden. Håper det gir seg snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå