blond Skrevet 26. september 2008 #1 Del Skrevet 26. september 2008 Det har blitt veldig mye hopping etter at den hvite stripen på venstre side kom. Er det mulig å gjøre noe med dette? Jeg orker ikke være her så mye når det hopper for hvert skift jeg gjør. Det er veldig slitsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ana baroma Skrevet 26. september 2008 #2 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg er faktisk enig... Det blir mye rot og ikke et stille skjermbilde om du skjønner... Jeg forstår at dette er noe dere må gjøre i forhold til eiere osv - men sånn teknisk går det sikkert an å fikse sånn at denne blafringa stopper, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 30. september 2008 #3 Del Skrevet 30. september 2008 Den hvite stripen er fordi siten er nå midtstilt og ikke ligger på venstre side som før. Vi har ingen planer om å kjøre inn reklame der. Den på toppen er den samme, det er bare et logofelt for klikk.no innimellom nå slik at det syns at vi er den del av klikk.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 30. september 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 30. september 2008 Siden hopper mye mer på barnetmitt enn på dib. Kan det fikses på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå