Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hej Nu har det gått 8 uker etter utskrapningen og jag har fortsatt ikke fått mensen. Er det noen her inne som varit med om det samme? Efter att ha lest runt lite her inne ser det ut som många får mensen 4-6 uker etter utskrapning, vad e det för fel hos mej=( Har inte tatt gr.test men tempet å tempen e lav så e nog inte gravid. Hur länge bör jag vänta innan jag tar kontakt med evt lege el akupunktør?
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. oktober 2008 Ingen?? Ska lägga till att jag testade negativt på gr.test först 5 uker etter utskrapning. Hur länge etter negativ test fick ni mensen? Å hur länge testade ni positivt på graviditetstest??
Kongeørna Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Ikke veit jeg, men hadde ma for fire og en halv uke siden, og ingen tegn til mens. Har brukt eggløsningstest for å følge litt med på syklusen, men skjønner ikkeno, for den har vist positivt i over en uke, og det kan da ikke være mulig heller???
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2008 Hej Bidleba Trist å høre om din MA, håper det går bra med dere. För mej gick det 11 veckor å ingen mens. Tvingade till mej en efterkontroll hos Ullevål å där visade det sej att min HCG va på 10 (alltså fortfarande positiv) å att jag hade rester kvar. Blev sent på ny utskrapning å dagen efter va min HCG under 5. Tror inte detta är vanligt.. men jag blødde inget efter min första utskrapning å nu har jag bløtt i 7 dagar, inte så mycke men lite färgad utflod. Skall på ny kontroll 3 nov å så en hysteroskopi om 6 uker. Så för mej var det en anledning till att mensen inte kom å att el-testen visade positivt i flera dagar.. Jag råder dej till å ta kontakt med fastlegen for å måle hcgn, e oki å veta att den e under 5. Annars hoppas jag det går bra med dej och att du får mensen snart. 4 uker e ju inte länge, men lyssna på kroppen din. jag kände att nått va fel å det va det ju åxå. Kram kram=)
Kongeørna Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Ingen fare med meg, altså. Har to friske, store barn, men kjenner at det hadde vært stas med en til. De stor gutta gledet seg. så det var værre for dem at det gikk galt. Jeg er realist, og tar det som det kommer. Men nærmer meg 40 med stormskritt, så det er liksom "now or never". Godt tips du kom med ang hcg, skal se an litt til og så vurdere det nøye. Jeg blødde ingenting etter min ma, men jeg trodde det var et tegn på "god opprydning". Klem til deg, og masse masse lykke til.
Sana og lillemann Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Hei. Jeg får ikke skrevet melding til deg. Mailboksen din er sikkert full:) Men utrolig godt å høre at det ikke var mola!!!!!! JUHU:) Klem
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2008 15 mail e ju ingenting..ahh dumma mailbox=) men nu e den tom så det e bara att skriva=) å ja det e härrrligt å va frisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå