Gå til innhold

Et lite HURRA i dag:)

vil ha en til=)

Anbefalte innlegg

Var jo så bekymra (les innlegg under) men på UL id ag var alt helt normalt og bekreftet at jeg var 5+5...målte hcg og skal måle gjen på mandag...På tirsdag er det ny UL og da forventet legen at hjertet slo:) dessuten skal jeg få hcg sprøyter x 2 per uke fram til uke 10 hvis hcg stiger normalt....blir jo sikkert utrolig mer uvel og kvalm men står klar til å takle alt bare den lille spiren klorer seg fast!!!!!!!!!!god helg!!!!!!!

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Annonse

Slenger inn enda en oppdatering:) er 8+5 i dag og har sett den lille på UL. 2,12 cm lang og begynner virkelig å ligne et menneske!armer og bein og hode...lite detaljer enda men det kommer:) hjertet dundrer i 170 slag per min og fikk med første bilde hjem i dag:) skal ta UL hver uke til uke 12 og blir spennende å følge utviklingen...neste uke kan det hende lille gull vinker til oss!!!!!!god helg og stå på!!!!!!!

Hei igjen!ny UL igår 9+5 og der var det liv.Sprella rundt vettu...så arti!!!!!!!følger målene etter punkt og prikke og er nå ca 3 cm:) skal ikke på ul neste uke men ha siste kontroll på 11+3....skal også slutte med pregnylsprøytene nå så dette går så bra og er så glad!!!!!!men også så dårlig....skikkelig kvalm og trøtt...men har ventet så lenge på dette at jeg tar alt!!!!!!!

• 2 uker senere...

Jabbadabbadu!!!!siste kontroll på IVF pga hab ab og alt er supert!!!!!11+3 i dag og knøttet sprella livlig!er erklært friskmeldt for abortfare og er nå vanlig gravid med de kompikasjoner som kan oppstå:) men nå er vi letta!!!!!!!!!jeey!!!!!endelig kan man planlegge litt:) lykke til alle dere som holder til her inne jeg vet hvordan dere har det men ha trua på at det går til slutt!!!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...