Førstegangsmamma!! :) Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Noen som har erfaring med denne??? Tenkte å bare ha den til å bruke bilstolen oppi på kjøpesenter og sånt, billig vogn.. Har annen vogn til vanlig bruk, men den passer ikke til bilstolen. Lurer på om den er stødig og bra liksom?? Er jo den eneste som er så liten sammenlagt at den kan taes med inn på flyet, og d er greit for oss som gjerne må ut og fly litt kortere turer! Kom med tilbakemeldinger på hva dere synes om denne vognen!!!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Jeg har denne og syns den er stødig til å bruke som shoppingtrille. Den er jo litt tung i forhold til andre vogner på samme størrelse, så derfor passer den perfekt til shopping og bruk av bilsete på. Jeg skal forresten selge min nå, da jeg har en annen som jeg bruker til shopping. (har litt for mange vogner....) Men quinny buzz er ikke så liten at den kan tas med på flyet, det er Zapp som er så liten. Buzz er på størrelse med en bugaboo cameleon.
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 ÅÅÅ... selvfølgelig er d Zapp!! Var den jeg mente!!! Så skrev jeg buzz...hmmm...denne graviditeten da;) Får legge ut ny tråd på denne her:) Men ellers takk:)
nr.4 i oktober Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Er det kun maxi-cosi stoler man kan bruke oppå Buzzen? Jeg vil gjerne ha en Buzz nemlig, nettopp til sånn kjøpesenter-trille.. men må jeg evt kjøpe nytt bilsete tro? (Har Rømer/britax babysafe.)
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Tror nok at det bare er maxi-cosi man kan bruke til Buzz'n. Det følger i hvertfall med fester til den bilstolen med vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå