Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig bare jeg som synes de barneklærne er helt elendige?

Bodyene blir jo totalt slaskete etter kun 5 minutters bruk, fasongløse og helt ja, slaskete. Har også gjort meg erfaring med de andre klærne derfra, det går jo ikke an å vaske de...

Kjøpte en snekkerbukse i brun "kord", og etter 2 vask på 40 grader er det umulig å se at den er såpass ny....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene. Tok på lillegutt en ny body fra Cubus igår, og den var helt sykt vid rundt halsen... Noen bodyer i andre merker får man omtrent ikke over hodet, mens denne kunne jeg nesten tredd på nedenfra..og veldig slapp i fasongen generelt.

Skrevet

Kommer helt an på!

Har noen bodyer derifra som blir slaskete og stygg med en gang, men andre ting som virkelig er kvalitetsklær! :D

Skrevet

Har kjøpt noen fine bodyer der, men de billigste er ikke noe gode. Men er veldig fornøyd med de som er litt dyrere, de er smalere i fasongen og i godt stretch stoff:-)

Skrevet

Jeg syntes klærne der er supre jeg! Bortsett fra den cord-buksa. Den var ikke like fin etter vask. Ellers er jeg storfornøyd med alle cubus-klærne. Har masse! Og det har blitt vasket en million ganger!

Tips: vask barneklærne i milo da holder de seg fine mye lenger. Jeg vasker både mine og snuppa sine klær i milo. Merker stor forskjell! Bare bruk det istedefor vaskepulver i maskinen. Helt supert!

Lurer på om den cord-buksa var vaska i pulver sammen med noen dongribukser... uff tabbe.

Anbefaler milo iallefall.

Ellers går det i cubus-klær her. Og en del fra exit (name it og sånn) HM synest jeg er ubrukelig.

Skrevet

og sånne cord-bukser bør vaskes ut inn...

Skrevet

Synes de er så små i størrelsen. Og trange i halsen. I hvertafall til min store baby. Lindex er bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...