Labambie Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Er det virkelig bare jeg som synes de barneklærne er helt elendige? Bodyene blir jo totalt slaskete etter kun 5 minutters bruk, fasongløse og helt ja, slaskete. Har også gjort meg erfaring med de andre klærne derfra, det går jo ikke an å vaske de... Kjøpte en snekkerbukse i brun "kord", og etter 2 vask på 40 grader er det umulig å se at den er såpass ny....
Gjest Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Du er ikke alene. Tok på lillegutt en ny body fra Cubus igår, og den var helt sykt vid rundt halsen... Noen bodyer i andre merker får man omtrent ikke over hodet, mens denne kunne jeg nesten tredd på nedenfra..og veldig slapp i fasongen generelt.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Kommer helt an på! Har noen bodyer derifra som blir slaskete og stygg med en gang, men andre ting som virkelig er kvalitetsklær!
Gjest Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Har kjøpt noen fine bodyer der, men de billigste er ikke noe gode. Men er veldig fornøyd med de som er litt dyrere, de er smalere i fasongen og i godt stretch stoff:-)
mastermind Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Jeg syntes klærne der er supre jeg! Bortsett fra den cord-buksa. Den var ikke like fin etter vask. Ellers er jeg storfornøyd med alle cubus-klærne. Har masse! Og det har blitt vasket en million ganger! Tips: vask barneklærne i milo da holder de seg fine mye lenger. Jeg vasker både mine og snuppa sine klær i milo. Merker stor forskjell! Bare bruk det istedefor vaskepulver i maskinen. Helt supert! Lurer på om den cord-buksa var vaska i pulver sammen med noen dongribukser... uff tabbe. Anbefaler milo iallefall. Ellers går det i cubus-klær her. Og en del fra exit (name it og sånn) HM synest jeg er ubrukelig.
mastermind Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 og sånne cord-bukser bør vaskes ut inn...
Gjest Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Synes de er så små i størrelsen. Og trange i halsen. I hvertafall til min store baby. Lindex er bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå