Gå til innhold

Noen som har hatt erfaring både Bugaboo og OTH?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei. jeg har hatt begge vognene og begge er like gode, men akkuratt med å bruke en hånd når du triller vognen funker ikke på bugabooen, ihverfall hvis du skal svinge. derimot oth funker det utmerket. kjempe lett og svinge og kjøre med en hånd. umulig er det tvert i mot:)

Har begge vognene og signerer Antilopesvin. Jeg synes ikke OTHen blir tyngre å kjøre etterhvert som barnet blir større. Den er bare gullegod. Eneste minus med den er at barnet sitter fra deg. Buggisen er flott fordi barnet kan sitte mot en.

Helt enig med Musipusi. OTH er bare en drøm å trille. Byttet på i dag til Bugaboo, vanligvis ligger den i bilen og brukes på shoppingsentre (og der hører den vel hjemme og....), og trillekomfort kan bare ikke sammenlignes i det hele tatt. Masse bra finesser på bugaboo, liker særlig vinkelen på setet og at det er vendbart, men materialet i understellet virker skjørt og trillekomforten er bare ikke der, så selv på den korte turen jeg trillet i dag tenkte jeg flere ganger at denne vogna er ikke bra. Lurer på å bytte den ut med den nye til Emmaljunga, Teutonia Fun eller kanskje Bee. Kan ikke ha OTH i bilen, det er ikke plass så må ha to (stakars meg.. hehe)

Men for dere som lurer på en av disse ville jeg så absolutt gått for OTH altså.

Heisan jeg har begge vognene. Er enig i hva som skrives over her. Det er jo to veldig forkjellige vogner, så det er egentlig veldig vanskelig å sammeligne dem.

Pluss siden til Bugaboo blir jo at baggen er veldig stor i forhold til OTH og at du kan har barnet vendt mot deg i sportsdelen, men ville allikevel gått for OTH hvis jeg måtte velge, pga trillekomfort og kvalitet!

Ser jo plustelig at jeg faktisk ikke har svart på spørsmålet ditt... Nei, OTH`n er superlett å trille med en hånd. Går ofte med et barn i vognen og leier storebror og da OTH helt suveren (i motsetning til Bugaboo).

Annonse

Synes Bugaboo er veldig fint, men valgte OTH pga av trilleegenskaper. Er superfornøyd med alt, han er 5 måneder og har byttet til sportsdel, bortsett fra at den ikke kan snues. Synes det ser så praktisk ut i forhold til solen.

Jeg har også begge vognene. Kjøpte først oth, og så buggis pga at jeg ville har barnet mot meg og en liten nett vogn som ikke tok så stor plass i bilen. Enig med HI at buggis vingler, syns den er vanskelig å trille på vanlig (asfalt feks), den heller ofte til den ene siden eller den andre og med tyngre barn og full last i bagasjen er det ingen drømmevogn å trille. På kjøpesentre derimot er den jo helt super, men en litt vel dyr vogn å ha til det behovet... Syns også at det er mye fint utstyr til den, posen sitter som støpt i vogna, ingen rygg som sklir ned som det gjør i nesten alle vogner.

OTH er jo bare en drøm å trille, den er virkelig supergod. Syns selv tvillingvognen med to store barn oppi er lettere og bedre å trille enn mange andre singel-vogner. Ulempen er vel at den er litt lite lun når det blåser og er vinter, litt rett inn i kalesjen liksom, og at barnet må være fra deg. Men alt i alt den beste sporstvogna som finns. Ja også er den litt lang sammenlagt da.. Og så var det det du egentlig lurte på, ja du kan styre den med en hånd, med lillefingeren om du ønsker, den triller nesten av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...