Gå til innhold

Sportsvogn til 2-åring, OTH el. lignende?.......

Anbefalte innlegg

Har lyst på ny sportsvogn til 2-åringen min, men er usikker på hvilken. Ønsker en lett vogn som er behagelig for barnet å bli trillet i (demping), relativt rett sittestilling og god til å sove i. Viktig med plass til stor vinterpose.

Har tenkt litt på OTH, men kan man ha denne vogna til ungen er 3-4 år?

Fortsetter under...

KOmmer an på hvor stort barn du har. Bruker den i hovedsak til 1-åringen, men har også en lang gutt på snart 3,5 år og det hender han blir sliten og får låne vognen.

Synes det er grei plass til ham ennå. Han går under kalesjen, og beina går fint på fotbrettet. Men han ser litt forvokst ut i den likevel da...

Plass til god pose er det også.

Er utrolig fornøyd med vognen vår!

TFK har litt større sittedel, er vel en av de vognene på markedet med størst sittedel og den har også veldig god demping. Kan være verdt å ta en titt på den også =)

Har faktisk tenkt litt på TFK og hadde nok gått for den hvis vekta var den samme...

Vekta er veldig viktig for meg. Vet du vekta på TFK? Er det slikat OTH veier 9 kilo?

Har en ikke altfor lang gutt så da budre kanskje OTH være en god løsning.

Jeg DIGGER oth. Snuppa på 4 sitter i den av og til og det går fint, men har ikke kalesjen oppe. Den er helt utrolig å trille. Men den er lang så vær obs på det, at den får plass i bilen din. Den fikk nemlig ikke plass i min,

TFK ville jeg ha valgt til en 2-åring. Vår 2 åring har veldig god plass i den både ved sitting og ligging, synes mange barn ser littegrann forvokste ut i OTH-setet når de kommer i den alderen.. :) Men det er jo smak og behag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...