Tøysetipp Skrevet 25. september 2008 #26 Skrevet 25. september 2008 Jeg synes også det var merkelig..
Gurine Skrevet 25. september 2008 #27 Skrevet 25. september 2008 hehe.. Det fikk meg bare til å tenke på nyhetene om den kjente orderud raggsokken i går kveld. Vi fikk en god latter her, da de viste bilder av denne sokken, og når Kristin fortalte om sokkene som oldemor Orderud hadde strukket (ja hun sa strukket) For oldemor Orderud strikket sikkert ikke massevis av sokker som hun ga bort til basarer eller naboer eller andre, det er jo utenkelig. Og det er også utenkelig at noen andre kan ha strikket denne brune sokken med 3 hvite striper, siden de har et bilde av oldemor Orderud der hun strikker røde raggsokker med to hvite striper på. Ingen andre strikker vel raggsokker på samme måten og med hvite striper Litt utenfor tema, men vi syntes nyhetene var litt latterlige
najs Skrevet 26. september 2008 #29 Skrevet 26. september 2008 Skavland er søt men jeg kan ikke se at hun er noe ekstra. Kan ikke skjønne hvorfor hun får så mye oppmerksomhet. Hva er hun kjent for egentlig?
Gjest Skrevet 26. september 2008 #31 Skrevet 26. september 2008 Mona grudt er vel den peneste dama i media for tiden... Kirkemo er harry og fæl og sitter inne for drap. Lite tiltrekkende spør du meg. Men, nå får jo de fleste drapsdømte frierbrev da. Til og med de fra baneheiadrapene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå