Gå til innhold

jeg er litt forelska i kristin kirkemo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har jeg vært siden hun først ble "kjent", og jeg har lest boka hennes for mange år siden!!

Skrevet

Jeg var alltid litt forelska i greven jeg, da han bare var satanist og ikke nazi.

Skrevet

Flettemette!

heheh!

bammemamma!

Var det så vanskelig å forstå? Hun er fiin! :D

Skrevet

nasty? nej nå må du gi deg! synes hun er fin jeg! <3

Skrevet

Hvis du tenner på sure ansiktstrekk, pistrete hår, harry taste i klær, vulgærstil og utrente kropper - så for all del, enjoy!

Yukh!

Skrevet

Ikke enig Tinkerbelle, men Jenny Skavlan derimot, hun er fin.

Skrevet

enig i at hun er litt harry kledd, men hehe... hun har sittet inne en stund da. blir litt utdatert da. *ler høyt*

sur, synes hun smiler bestandig jeg. og utrent? hahahahahah!

Skrevet

Jeg vet bare at jeg IKKE liker hun der ekle Vedela Kirsebom... Så sur som hun er, tror dere stakkars mannen får seg noe der igården?

Skrevet

tja, hun er sånn normalt pen.. ikke noe jeg egentlig legger merke til ved henne. men ja, hun er billedpen å se på. :D

Skrevet

Seriøst, jeg er en dame med stil.. men det trenger vel ikke reflektere hva slags personer jeg liker. hehe. har virkelig ikke sansen for jåledukker med alt for mye make-up og mote til fingerspissen. Liker damer med litt retro-stil eller feks. antydning til Goth.. hehe. Bredt spekter.. Kristin Kirkemo finner jeg spennende og tiltrekkende.. for mye mer enn mellomrommet mellom fortenna og olajakka liksom. Er det et helt fremmed begrep for deg?

Skrevet

ja, hun lyse da.. ikke Veronica!! *lol*

Skrevet

Jeg tar gjerne eksen hennes (bortsett fra at jeg er gift da,he-he), han Olaf Thommesen er jo ganske så kjekk (merk:IKKE kjekkere enn Jonas Gahr Støre da).

Hilsen, nok engang, Fjortis -08

Kristin Kirkemoe er iallefall bedre enn hun syke søstra, og visstnok veldig blid og stemningsskapende i fengsel (hadde en fengselsbetjent til bords i et bryllup for et par år siden:0)

Skrevet

Eksen til Vendela altså, i tilfelle noen skulle være i tvil om Olaf Thommesen er eksen til Kristin K.;0

Skrevet

Oslo!

hahah, olaf ja. han synes jeg var kjekk før.. men nå virker han litt matt og slått ut av skandalen ved skillsmissen. du får nok muntre han opp litt du!

Skrevet

*FNIS*, ja har tenkt tanken!

Stakkars fyr, han ble nå lurt på kroken av sin egen kuktåke når det gjaldt den godeste Vendela;)

Skrevet

Kos der med deres fantasier. Nå går jeg og legger meg og drømmer om Jon Bon Jovi - sukk:-)

Skrevet

Har jo hørt om at drapsdømte ofte får frierbrev, men har aldri hørt noen innrømme at de syns det er spennende/attraktivt/tiltrekkende med drapsdømte....

Syns dette var utrolig underlig å lese, og enten det er tilfelle at du mener det eller det er en spøk, er igrunnen begge deler pataologisk spør du meg. Men det gjør du jo ikke...

Skrevet

Da må jeg få si hver sin lyst.. Jeg kunne aldri funnet noe sånt tiltrekkende. Bare tanken på hva hun har vært delaktig i hadde fått meg til å vemmes. Hun har vært involvert i et trippeldrap.. Jeg leste artikkelen om henne i se&hør denne uken hvor det stod at det ikke skortet på friere for henne- og jeg tenkte hvor vondt vil folk seg selv..

Det hjelper ikke å være så reflektert aldri så mye i etterkant.. Eller være veltrent og sunn.. (eller ha en fin kropp).

Jeg tror aldri jeg kan skjønne dèt..

Det strider i mot alt av hva jeg finner tiltrekkende..

Skrevet

Spiller ingen rolle for meg om hun ser ut som en prinsesse, onde mennesker finner jeg ikke tiltrekkende. Det er nesten like sykt som å si at Lommemannen er sexy. Beklager, mener ikke å være frekk men det blir ille for meg. Hun har en sønn hun ikke tenkte på og har bestandig omgitt seg med kriminelle, det skinnhellige hun prøver på er bare bullshit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...