Gå til innhold

Foranliggende morkake

Januar2009

Anbefalte innlegg

Jeg er nå gravid i uke 25. Har siden uke 21 slitt med varierende blodtrykk og periodevis protein i urin, så det har vært mistanke om jeg utvikler svangerskapsforgiftning. Ved forrige svangerskap fikk jeg akutt svangerskapsforgiftning i uke 27 som utviklet seg til alvorlig eklampsi, jeg måtte derfor gjennom hastekeisersnitt. Denne gang er jeg blitt nøye fulgt opp pga fare for det samme. Var på UL i går, vekstkontroll, som viste at alt er normalt for øyebklikket. Det er ingenting som tyder på at jeg må gjennom det samme som sist, barnet vokser og morkaka fungere fint. Det som nå oppstod er at de oppdaget at jeg har foranliggende morkake. Så det ser ut som jeg ikke kan gå gjennom normal fødsel denne gang heller :(. Nå ser det ut som denne babyen kommer i desember, en måned før termin.

Er det noen her som har vært gjennom planlagt keisersnitt av samme grunn, og som kan berolige en urolig mor?

Fortsetter under...

Hei, har aldri måttet ta keisersnitt, men kan berolige deg med følgende: Kjenner 3 stykker som har måttet ha hastekeisersnitt første gang og planlagt keisersnitt 2. gang. Forskjellen skal ha vært veldig stor, eller forskjell lik mellom "helvete" og "himmelen" som en av dem sa.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...