Gå til innhold

vil se lillegutt når jeg triller... hvilken vogn?

Anbefalte innlegg

Har en OTH og er superfornøyd med den, MEN jeg er hjemme med lillegutt et halvt år til og det er absolutt siste barn vi skal ha og jeg har så lyst til å nyte hvert sekund med han, og vil gjerne se han når jeg er ute og triller så vi kan småpludre og lage dyrelyder og kose oss.

Men samtidig så skal jo vogna være god å trille... Har dere noe forslag til en vogn som kan ha noe i nærheten av kjørekomforten til OTH men at barnet er mot meg?

Fortsetter under...

På de fleste emmaljunga og en del simo kan du velge siden setet, evt. styret, er vendbart :) Da kan du jo tilpasse etter hvert som han blir for nysgjerrig til å sitte mot deg.

Kanskje ikke svaret du er ute etter, men min kjære snille Mummimamsen å lillegutt tipset meg om en gammel emmaljunga trille på fretex :)

Nå sitter sønnen min vendt mot meg og jeg er overrasket over hvor god den er å trille. Kanskje du kunne vurdert å være på uttkikk etter en gammel billig trille i stedet for å kjøpe en ny?

Annonse

Ja får ta en kikk å finn og se om jeg finner noe brukt. Lurte litt på Emmaljunga cerox med svingbare fronthjul, noen som har prøvd den? Har ikke lyst på en tung doning heller...

Nei nå er det natta her i huset ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...