Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 VIl bare anbefale en nettbutikk jeg nettopp kom over; www.duoboots.no Har aldri funnet støvletter som var store nok i leggen før, men her bestiller man den vidden man selv vil ha, supert! Gleder meg på pakke i posten! Ca. 1500,- for spesiallagede skinnstøvletter er heller ikke noe å klage på!
Tomaten Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Tusen takk for godt tips.... sliter nemlig med samme problem
Prøver igjen :-) Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Hei. Ville bare si at jeg har støvletter til salgs, som er ekte skinn støvletter fra italia, importert av Dominique..nypris 2799,- som jeg selger for kr 800-1000. De er brukt kun noen få ganger hver, det er 2 par type cowboy boots, lekre brune og sorte og et par sorte med høy hel. Har lagt dem ut på finn, finn kode 14992410. Lekre og gode støvletter. jeg bor i oslo, kan ringe meg på 94288678 hvis det er av interesse.
SkyBaby Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Et annet tips til oss med litt store labber... Økonomi sko har stort sett ganske store str.. Jeg bruker vanligvis 42 i sko, men kan fint bruke 41 av de skoene/støvlettene jeg kjøper hos økonomi sko
Sweet Georgia Brown Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Butikken i Akersgt, Oslo, har støvletter med vidde i skaft. Finnes også en butikk med dame-navn i Haraldsgt, Haugesund, som har tilsvarendes. Bianco tilbyr seg også å slå ut skaften, men det er litt begrenset hvor store de blir..
*Bo*og*Junior* Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Zizzi selger også støvletter med ekstra vidde. Prisen ligger på 1000-2000kr mener jeg. Utvalget er ikke så stort, men du får jo prøvt før du kjøper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå