Gå til innhold

Hardhendt lege- redd nå!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter her og er så fortvila... Jeg er gravid (15+0) etter ivf på privat klinikk. Har i noen uker nå vært plaget med at jeg er skikkelig øm og kjenner noe hardt nede i ene siden i magen. Ringte ivf-legen og han ønsket å ta meg inn for å sjekke meg. Det er 2 timers reise, så jeg var ikke så gira ettersom jeg går til en flink gyn her i byen, og problemet har blitt ansett som en forstørret eggstokk etter ivf-stimuleringen, noe det er lite å gjøre med. Men han syns jeg skulle ta turen, så jeg gjorde det.

 

Han ville ta innvendig ul førstpga det ville vise best bilder. Han klemte vanvittig hardt på magen og til og med ul-pinnen var vond der inni. Jeg "au"-et meg og tok bort hånda hans, men han ba meg slappe av. Er ikke det skadelig å klemme såå hardt, sa jeg? Neida, de er ikke så skjøre sa han...Du kan klemme og bokse på magen og la datteren din kravle i fanget ditt, det er ikke farlig, sa han. Legen er veldig snill og grei altså, men dette var helt pyton, og nå er jeg fryktelig bekymret!! Tenk om han har skadet den lille? Ikke bare tenker jeg på abortfare, men jeg tenker på om fosteret kan få andre skader... I og med at det er så lite og skjørt. Ville vært annerledes om jeg var noen måneder lenger i graviditeten. Da er jo fosteret også mer robust. Angrer på at jeg dro og fikk denne undersøkelsen:-( Han fant ut at smertene mine komme fra buken på ve. side og at dette er helt ufarlig, så det var jo greit å vite, men....

 

Han er en av landets beste innen ivf, så han burde vite hva han gjør, men jeg tenker at han kan mest om det som skjer før og når man blir gravid...Kanskje ikke så mye om selve svangerskapet. Uh!

 

Noen andre som har opplevd hardhendte leger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja,jeg har opplevd mange leger som virker så hardhendte,men dette er helt normalt,de må kjenne ganske hardt for å kunne klare og kjenne ordentlig...

og d beste man kan gjøre da er faktisk og slappe helt av,for hvis man strammer musklene, så blir d bare verre.....

 

lykke til videre:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...