kajfla Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 lille snuppa vår har tidligere fått NAN som erstatning de gangene jeg har vært borte fra henne. De 2 siste gangene hun har fått dette har hun gulpet kjempe mye. Syns e har lest noe tidligere her inne om hipp?! men har ikke lest nøye så husker ikke. Men kan det være sånn at noen babyer foretrekker det ene fremfor det andre? håper på tilbakemeldinger
ubuntu Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Her er vi veldig fornøyde med å ha byttet fra NAN til HIPP. Min gutt bryr seg ikke om smaksforskjellen, så det var lett å bytte. Men noen er vist veldig nøye på smaken, så det er ikke godt å vite hva snuppa di synes. Han her ble roligere i magen av HIPP, mindre gulp, mindre spy og ikke hard i magen lenger. Så bare prøv deg frem du! Lykke til!
Hikken Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Vi har også gått fra nan til hipp, og er kjempefornøyde. Hun liker smaken bedre, gulper mindre (og når hun først gulper lukter det ikke vondt), hun er mer fornøyd og mye bedre i magen :-)
*LilleTroll + spira Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Får man hipp ferdigblandet? Tuppa mi får ikke så mye mme, så synes det er veldig deilig og lettvindt med ferdigblandet! Småfolk sin ferdigblandede ble spytta ut etterfulgt av noen nydelige grimaser!
Mamma`n til Frøya ;) Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Vi har også byttet fra NAN til Hipp pga mye gulping. Det tok en stund men nå er gulpingen nesten helt borte Utrolig at det skal være sånn forskjell. Savner ferdigblandinger da. Når vi har hatt behov for det har vi brukt NAN & da er gulpingen tilbake med en gang.
Gjest Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 HIPP har desverre ikke ferdigblandet.. tror jeg får sende de en mail og be de lage det..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå