HappyMama :o) *fødeklar* Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Til nå har dette stemt ganske bra på meg. Hadde størst mage med nr 1 og han var størst. Med nr 2 og 3 krympet både magen og fødselsvekta på ungen mer for hver gang Nå derimot, med nr 4 har jeg stoor mage, sikkert like stor som med nr 1, om ikke større. Får jeg en stor unge nå da tro?? Hva er deres erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Jeg har fått 3 barn, i alle svangerskapene har sf-målene vært så å si identiske. Har ligget langt over det grønne på skjemaetalle 3 gangene. De to første var forhåldsvis småe, 3200 og 3300 g, men den siste overrasket oss stort ja, med sine 4 kg, hehe...
hippootto Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Det kommer veldig an på hvor mye fostervann du har. Med første mann hadde jeg lite fostervann, og ganske liten mage i forhold til med andre mann. Andre mann var bare litt større enn første mann. En kollega av meg hadde så enorm mage at alle trodde hun skulle ha tvillinger. Den var virkelig stor, men hun hadde bare mye fostervann. Fikk en liten unge også. Så det var det jeg hadde å komme med av erfaring.
Ansie Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Stemt på meg og. Både ungen og magen har blitt større for hvert svangerskap:) Har 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå