Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Når dere har grøt som dere skal ha både kanel og sukker på, tar dere på kanelen eller sukkeret først?? Før tok jeg alltid sukker først, men så fikk jeg det gode tipset at hvis jeg tok kanelen først så ville sukkeret bli liggende oppå kanelen og ikke smelte så vekk og det var faktisk mye bedre..
Mille** Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Sukker! Mannen min har prøvd å få meg til å bruke kanel først, for det er jo best, men av ren trass tar jeg sukker på først. ;o) Er det jeg er vant til fra før også da, hehe...
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Smør, sukker og kanel Det som du sa har jeg faktisk ikke tenkt på =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 kanel sukker 'smør
blond Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Sukker først. Har ikke noe i mot at det smelter og renner utover.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Har på kanel først. Har hørt at dersom kanelen er øverst får du den i halsen hvis du puster den inn, utrolig teit forklart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå