Gå til innhold

Feil på ultralyd?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

på ul 18 uker fikk vi hvite at vi får en jente. På øvrige ul har hun ikke villet vise seg fra den siden:)

Nå er rommet klart, sengen er redd og det er jo da noen innslag av rosa. Kan alikevel endres med rake grep. Men garderoben inneholder jo nå en del fantastisk rosa eller jente tøy! ER det noen her eller kjenner dere noen hvor de har tatt feil av kjønn på UL?

Plutselig har jeg fått 6 slike historier servert...hmmm

Fortsetter under...

jepp... desverre. spes, når du får vite jente... de bommer sjeldnere om de sier gutt!

vewt om ei som var på masse ul'er helt frem til fødselen -hadde xtra oppfølging for noe- og helt frem til 4 dager før GUTTEN kom, sa både flere leger og jordmødre at d HELT SIKKERT var en jente til..........;)

så... man vet jo aldri heeelt sikkert før babyen kommer.....! tror ikke jeg ville tatt helt av med rosa klær og sånn, nettopp fordi dem kan bomme...

men, kan dere ikke ta en 3D ul da?? der må d jo bli enklere å se skikkelig?? har ikke vært på d selv, så vet ikke sikkert hvor godt man ser ting og tang...

fikk selv beskjed om å ta d med en klype salt, da jeg fikk opplyst at jeg ventet en jente ifjor... :) snek meg likevel til ett å annet rosa plagg, men kjøpte en del nøytrale farger å... litt kjipt å få en knall rosa gutt ,)

-

meeen -fikk ei jente, jeg........:))

Hei har hørt om tre stykker som fikk beskjed om at de fikk jente ho ene helt frem til fødsel hadde mange ultralyder og ventet på Thea, men ut kom Trym:)

så ville nok ikke handlet inn alt i rosa enda.

hører noen sier de er bombesikre på at det er jente, men tar feil.

Har selv jente fra før, og vet ikke hva det blir denne gangen. men jente klær har jeg så da får jeg heller kjøpe gutte ting senere:)

klems

Ei vennine av meg fikk vite på ultralyd 3 ganger at de skulle ha gutt så hun tok helt av med lyseblått! Men ut kom ei jente:) så det kan skje den veien også...

Du må huske at de har veldig gode ultralydapparater nå, og tar oftere rett enn feil. Det er jo alltid en sjanse for at de tar feil men tror du skal slappe av... Dersom det viser seg å være feil ville du aldri ønsket noe annet allikevel!

Jente stemte på meg da å jeg fikk bare vite det en gang på UL:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...