Ugla er mamma! Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Nå er journalsamtalen unnagjort, alle tester er ok. Da venter vi faktisk bare på positiv EL test. Kanskje mot neste helg? Tiden frem til nå har gått greit. Men jeg frykter dagene fremover vil snegle seg avgårde. Og når man i tilleg vet at dette trolig er ett av ganske mange forsøk..puh.. Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal klare å "skjule" forventninger og skuffelser fra kolleger etc. Har tenkt å holde ingjen til ting er på plass. Blir dere avslørt, skjønner folk selv om dere ikke sier noe?
Pollyanna67 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Så spennende! Håper spiren sitter på første forsøk og at dere slipper mange runder:-) Selv har jeg valgt å være åpen ovenfor min nærmeste kollega. Det er veldig greit for da kan hun hjelpe meg å "dekke over" fraværet på jobben. Og så slipper jeg å lyve! Tror det ville vært veldig vanskelig ellers, spesielt hvis man trenger mange forsøk. Men jeg skjønner at mange ikke har det forholdet til kollegaer at det føles riktig, så da gjelder det vel å være god på hvite løgner og pokerfjes:-)
Ugla er mamma! Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 Er utrolig usikker på om vi skal satse på egenmeldinger, eller om vi skal satse på velferdspermisjoner etterhvert. Egentlig er det sikkert ikke noe problem å fortelle det på jobb, men jeg har kun vært i jobben i 5 mnd. Føler det nesten litt "dårlig gjort" å starte med baby-planlegging nå.. Men klokka tikker... Blir vel kanskje ett par egenmeldinger først, så få man heller søke velferdsperm etterhvert tenker jeg...og evt feriedager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå