Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på nesespray siden 13. sept. og skulle hatt mens forrige lørdag. Siden da har det aldri kommet «friskt blod» - bare bittelitt brunaktig hver dag - kan ikke regnes for ordentlig mens. Er det vanlig? Jeg har heller ikke hatt menssmerter, men magen er oppblåst og kjip! Takker for svar av dere «erfarne». Er det slik det skal være med Suprecur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg har ikke opplevd dette, men det betyr ikke at det er unormalt. Jeg har gått på Synarela tre ganger og en gang på Suprecur og har hver gang fått mensen som normalt. Denne siste gangen har jeg hatt kort mens, mye blødninger og småblødninger noen dager etter at mensen vanligvis ville ha sluttet, men ikke noe mer enn det.

Jeg har i alle fall alltid fått ordentlig mens. Kan hende du bare er forsinket? Det er heller ikke alle som får mens under sprayinga, men hvis det ikke kommer mer snart så er det nok lurt å sjekke med klinikken.

Skrevet

Takk, hmm, dette har aldri skjedd meg før - alltid vært som ei klokke, så må nok sjekke med Riksen ja, om det ikke skjer noe mer iløpet av helgen. Kansje ta en liten test også for å utelukke graviditet;) Men man har det vel neppe slik som dette om man faktisk er gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...