to snart tre Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Går på pergo, og så sant ikke storken kommer med gode nyheter onsdag neste uke (føler ikke noe nytt utover pergo bivirkninger, så tviler på at spiren sitter denne gangen heller) så går jeg på tredje og siste mnd med Pergo. Vondt i puppene og føler meg stram i lysken, samt litt a la "vokse smerter" i beina. Men har hatt mange mnd med alle slags symtomer og bivirkninger at jeg ikke engang tør håpe. Hørt mye om å tempe EL og tenkte på å forsøke det neste mnd, men usikker på hvordan det fungerer. EL tester har jeg gitt opp, enten viser det ikke noe eller så viser de EL i lang tid (blodprøver viser sterk EL, men testene har vært ustabile). Litt kjedelig at testene er så rare på meg, gyno sier at det ikke er helt unaturlig og skjer for mange på pergo. Ønsker gjerne gode tips og erfaringer fra andre om temp, prosessen og evt andre gode tips. Blir gal av å forsøke, vil så gjerne få det til uten å måtte gå videre med å starte prosessen med evt prøverør. Takker alle som har gode råd å gi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå