Gå til innhold

I overskriften her er det nevnt noe om Talodomidbarna. Hvor kan jeg finne infoom dette? Finner ingenting da jeg googler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og tenker det kan være feilstavet. Noen som vil opplyse meg anyways?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thalidomid er et legemiddel som ble solgt sent på 1950- og 1960-tallet som sovemiddel og til gravide kvinner som et kvalmestillende middel for å lindre morgenkvalme, oppkast og andre symptomer(wikiped).

Ingenting med vaksiner å gjøre.

Skrevet

Hvorfor i all verden har de nevnt det i overskriften da? Så sykt, de er virkelig utrolig inkompetente her inne :-)

Skrevet

Det er mulig de prøver å trekke en sammeligning mellom skadevirkninger av dårlig utprøvde legemidler; altså talodomid og vaksiner, uten at det kommer så klart ut av teksten. Til deres forsvar er de jo inne på noe der...

Skrevet

Det er de absolutt, men det fremkommer av teksten at dette var en grufull vaksine for disse barna.. Dessuten etter nøye googling nå er årstallet deres feil også?

Skrevet

ja, enig, dette virker bare uprofesjonelt, men du skal huske at det er helsevesenfolk som har skrevet dette, og få er vel mere blinde for egne feil enn helvesenansatte, det har seg sånn at jobber man med helse er ens feil og vranglære beskyttet av ens gode intensjoner!!!! flaut men sant!!!

• 3 måneder senere...
Skrevet

Og jeg finner ingenting om Talodomidbarna i overskriften...hvor leser du det?

Skrevet

Overskriften er endret, i steden for den villedende talodomid-uttalelsen har de nå prestert å lire av seg dette:

"Av 1000 barn som ikke er vaksinerte og får meslinger, så vil ett av dem dø, også her til lands."

Om denne påstanden viser seg å være sann, er det omtrent 244 år mellom hver gang et barn dør av meslinger i Norge! Ja, det var jammen skremmende!!!

Viser til statistikk fra msis.no, innrapporterte smittetilfeller i Norge de siste 10 år i aldersgruppen 0-19 år, i gjennomsnitt 4,1 tilfeller pr år. Da går vi altså ut i fra at alle de smittede er uvaksinerte, hvilket statistikken unnlater å nevne.

Skrevet

Takk Tura.

Det sier litt om hvor seriøst nettsted dette er, når de feilinformerer så til de grader. De er jo med på å spre skremselspropagandaen som gjør at folk tar imot vaksiner i god tro. Kjenner jeg blir forbanna nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...