Gå til innhold

Noen andre her som venter nr 3?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

venter også nr 3, datter født i 03, sønn født 06, og så kommer denne lille krabaten til våren:) finnes ikke kvalm, men utrolig sær på maten. orker nesten ikke noe mat jeg vanligvis liker..men det går nok over snart. var sånn forrige gang også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg venter nr 3 i januar:)

Har barn fra før født i 02 og 03

Skrevet

Venter nummer tre. Eldste blir 10 år når baby blir født (juli 09), og mellomste blir 2 år i aug.09.

Skrevet

Hei skriver meg på her jeg...

Har to jenter fra før

Født i 97 og 99...

Vi var enige om at vi var ferdig med å få barn, men den gang ei.

Det kommer nok en til i mai 09

Så det blir ti år mellom 2 og 3!!! og 12 år til eldste...

Selvskrevne barnevakter

ellers har jeg vært mye kvalm, og ubeskrivelig trett...

Skrevet

Hei

Melder meg inn i rekka. ventar nr.3 i februar. Har 1 jente født des 95, og 1 gut født apr.01. Hadde egentli bestemt oss for att det var nok med 2, men den gang ei. nr 3 kjem i februar. Gler oss alle saman.

• 2 uker senere...
Skrevet

jepp!!

har barn to jenter født 03 og 05, så gleder oss til 09 barn... er kvalm og uggen, men i godt humør!!

Skrevet

Har en datter født -03 og en sønn fra -05 og venter nr 3 nå de nærmeste dagene.. Har termin nå den 5 desember. :)

Er ikke samme far på alle tre. Første (dattera mi) har en annen biologisk far, men jeg har vart ilag med sønnen min sin far siden min dattera mi var 2 mndr gammel. :)

Skrevet

Venter nummer 3 i august.. har en i juni 05 og en i feb 07..

Skrevet

Hei

Venter også nr. 3 til sommeren, juli.

Er 35 og har fra før gutt-04, jente-07. Alle er med samme far og vi gleder oss, skal ha en lite titt i uke 11 ser frem til det.

Termin med nr. 3 er nesten like med nr. 2 så det blir spennende å se hva vi ender opp med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...