Gå til innhold

nekter ene puppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han e 4 mnd og har tatt puppen så som så helde veien, men har aldri nekta å få den før. nå er det et par sug,så hyyyling. Av og til vil han ikke smake engang. Den andre går helt fint. Hva gjør jeg? tvinger jeg han til den puoppen han ikke vil ha? vil jo ikke miste melka heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal pumpe ut på den en periode? Kan du av en eller annen grunn ha fått mindre melk eller tregere utdrivning der?

Skrevet

ja, tror jeg kan ha tregere utdrivning der. Og jeg har trodd at det var det som var problemet. Men han kan bli sint selv om melka renner der. Trenger ikke engang å legge han til puppen. Er nok å legge han ned på den siden. Har tenkt på kiss. Men samtidig så kan han spise på den siden. Av og til hjelper det å tulle litt og distrahere han med noe annet.

Vet at jeg har mindre melk der. Har hatt mye sår på den siden + gjentatte betennelser. Og da pumpet jeg bare den siden og han fikk bare amme fra den andre. Men dette er lenge siden. Og en periode nå har det gått fintSå plutselig så begynte denne nektinga. Hver amming er en kamp. Jeg legger han til på den "dårlige" siden hver gang jeg ammer, bare for å få tømt den litt og for å si at han må ta den siden også. Men han er jo helt gjennomsvett,bokstavelig talt, bare han skjønner at jeg tenker på å legge han til der. Amminga er ihvertfall ingen kos!! låg og ammet på den dårlige siden idag og da gikk det bra, utrolig nok. Så kanskje jeg holder han feil rett og slett??

Må få lagt til at det går bra om natta. så kan det være noe med ankken da??

Skrevet

Hei!

Min lille frøken hadde en låsning i nakken som gjorde det ubehagelig å snu hode mot venstre - og det gjorde at det ble problemer med ammingen på høyre bryst. Tre turer hos kiropraktor gjorde underverker for både mor og barn. (Jeg bleveldig sår på den siden hun syntes det var ubehagelig å amme på).

Bare et lite tips, og håper dere finner ut av det;o)

Skrevet

Min gutt har også en pupp han helst ikke vil amme fra. Aller helst vil han bare amme liggende. Er redd for at han bare skal gå med på å drikke liggende, så prøver å gjøre det sittende først.

Har lurt på å ta ham til kiropraktor for å sjekke nakken hans, men helsesøster mente fortrinnsvis at hun ikke så noen problemer med nakken hans, og at babyer med låsninger ofte er ganske urolige.. Min gutt er snill og blid bortsett fra ammesituasjonen.

Hvordan var din jente på det området Sunny?

Skrevet

Hei Tonen:o)

Amalie var litt urolig og utilpass også ja.

Men det er jo ikke noe i veien for å ta en tur til en kiropraktor uansett.

Bedre føre var gjelder absolutt på dette området...

Skrevet

Få gjerne manuell terapeut eller kiropraktor til å sjekke nakken. Låsning i nakken trenger ikke gi urolig barn, ammeproblemer kan være det eneste symptomet. Enkelt å sjekke - og kan gi stor gevinst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...